|
|
|
|---|---|
|
Köpte min första riktiga m-bil för drygt ett år sedan, givetvis nöjd annars hade jag inte köpt eller behållt den. Skulle vilja höra andras erfarenheter när den bäste tiden är att äga en m-bil, hur gammal bilen är/ hur många mil. Alltså när är bästa läge att köpa, finansiellt sett och Kul att ha faktor. Själv inbilllar jag mig att det är bra om det åtminstone är garanti (via försäkringsbolag) kvar ett antal tusen mil, bmws m-motorer verkar ju inte var de mest driftsäkra. Givetvis är det kul att speca en ny e92 m3, men är det värt värdeminskningen första året? e36, e39 verkar vara dyra att äga, stämmer detta? Ska man rent av kanske försöka få garanti på hela bilen när man köper?? Är det dyrare att äga en 0-2år gammal m3, m5, m6 än att köra 997s, vad gäller total kostnad? | |
|
kanske inte i ditt intresse vad gäller årsmodell men....E34 M5 borde ju va mest kul för pengarna då värdeminskningen stannat o skroten har gott om prylar...:) O en trafikförsäkring kostar 2000 spänn om året... Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.