|
|
|
|---|---|
| Kan man ta bort den tråkiga texten på nummerplåten bak där det står t.ex. var man köpt bilen, eller sitter det fast med hela skylten? | |
|
Eltejp, dra en sträng över texten. Stephan |
|
|
Finns olika varianter, en del hållare är i ett stycke, på andra modeller går det att ta bort biten med texten på. Finns skylthållare helt utan reklamremsa att köpa. Själva registreringsskylten är alltid separat från hållaren om det var så du menade. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
antar att texten sitter på den svarta hållaren så är det väl lättast att köpa en ny hållare på t.ex. biltema //Eric\\ Ny BMW-ägare |
|
|
Jag tog bort min text genom att ta lite lacknafta och gnugga lite. Gick bort direkt! / Leon |
|
|
Köp en ny hos BMW dom har en som lyder: BMW, när du älskar att köra. Klockren tycker jag i alla fall. Och så slipper du köra med reklam för nån firma som du kanske inte har någon anknytning till. Stilfullt och kostar inte många spänn Niklas Fransosen |
|
|
här är den ultimata skylthållaren Länk __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Eller så beställer man sin alldeles egna skylthållare med den text man vill ha. 150kr per skylthållare kostar det plus frakt. Själv har jag 2st som det kort och gott står "Berggren" på. Firman som ordnar detta hittas här : Länk Samma företag som gör alla regskyltar i Sverige så det går fort och blir kanonbra. |
|
|
Lite OT men någon som vet vart man kan köpa Kolfiber Skylthållare? Mvh. |
|
| Köpte själv en skylthållare från Autopower, problemet var att när jag beställde skylthållaren så hette denna sida BMWpower och en vecka senare så bytte denna sida namn till Autopower. Så jag kör omkring med en skylthållare och en reklamtext till en sida som bytt namn. =) | |
|
...fast BMWpower lät mycket bättre än Autopower. Så behåll din skylt. =) /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Enkelt och stilfullt. :-) Länk Kommer från Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Fick min skyllthållare i dag. ch jag kan bara säga en sak... Riktigt jäkla snyggt =) //Eric\\ Ny BMW-ägare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.