|
|
|
|---|---|
|
yess äntligen har jag köpt ny bil! det blev en BMW E39 525i -01 200hk. är skit glad över att gå från en bmw 316ti compact -02 till en 525 ;D | |
|
Grattis till en Väldigt bra bil :-) Mvh |
|
| Grattis jag har själv ägt en sådan (fast med 192 hk) och det var en mycket trevlig bil. Du lär få en komfortabel sommar. | |
Helga |
Det kan jag förstå! Lycka till med dina 192 hk! //Helga |
|
hehe tack tack, jag skrev visst fel. det är 192hk ;D |
|
| grattis o välkommen till dom tyngre grabbarna.snacka om lyft... | |
|
dicka o , hehe tack tack-- säger det samma.. nu snackar man om bilar.. riktiga grejer 5-serie bilarna ;D känns gött och gasa haha.. bilen är hur snygg som helst 19tum, svart färg o.s.v. ska bara eftermontera navi och kanske sätta på m5 speglar. förresten. vad menas med "metallic" ? är de färgen eller? hur ser man om de är metallic isf? sorry kanske för en dum fråga.. |
|
| Metallicfärger har ett djup och en annan glans än solida och innehåller metallpigment. Det brukar stå i motorrummet eller i b-stolpen vilken färg man har. | |
|
aha okie tack! b-stolpen är laa andra dören på bilen va? |
|
| Lite förenklat uttryckt är A-stolpen den del av bilen som framdörrens gångjärn och vindrutan sitter i. B-stolpen är den del som sitter mellan fram- och bakdörr dvs som bakdörrens gångjärn sitter i. C kan du nog gissa dig till. :) | |
|
aha okie ;D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.