|
|
|
|---|---|
|
Har sett det i vissa BMW modeller troligtvis kunnde man beställa det till en ny bil förut, iaf någon som vet om man kan köpa det...skulle vilja ha röda i min bil tycker det ser bra ut... Patrik L | |
|
Till M3 E30 SE satt dom som standard, dessa heter på BMW språk; Fram: 72 11 2 233 003 Bak: 72 11 2 233 005 Borde väl även passa en del andra BMW.s gissar jag. oo=00=oo |
|
|
Kanon...ska kolla med BMW nå tag framöver... Ingen som sett nått företag som säljer röda bälten? förutom BMW då... Patrik L |
|
|
Såg igår att Datsun Stanza hade det.... //Cosmos "Rak BMW 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
|
HAHA!! //Cosmos "Rak BMW 6a åt alla" E28 Registret #160 |
|
| Fast de är mer vinröda.Har haft en dylik skithög själv(som vinterbil)som blev en 1/2meter kortare efter att en Volvo 745:a nosat den i baken.(efter ett motorhaveri) | |
bratten |
Såg en M5a på BMW Göteborg som en Ryss hade ägt (Hade allt och lite till i utrustning inklusive RÖDA BÄLTEN så det måste gå att beställa.Bilen var såld av BMW Göteborg ny så det var orginal. |
|
Har själv sett en M3 e36 och en M5 e34 med röda bälten, tycker det ser jävligt bra ut...att det sen sitter i en Datsun det skiter jag fullständigt i peugeot 205 gti har också röda bälten... Det går säkert att beställa från BMW, men tror att det kommer bli svindyrt, så det är därför jag undrar om någon sett röda bälten på annat håll. Patrik L |
|
|
Här finns det en M5 med röda bälten, ser det inte fint ut så säg :-) Länk Patrik L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.