|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
tack ska ni ha för alla trevliga inlägg fortsätt mera inlägg!! det är verkligen trevligt att läsa hur olika ägare känner och tycker för sin Z, ett har vi gemensamt vi har valt bilarna för vi tycker om dom, och till Maria vill jag ge en eloge, har du ägt så många Z då vet du vad talar om, klart du tycker om den senaste i raden! mvh Uffe/bildock |
|
| på väg hem från skolan idag åker en blå faceliftad z3:a förbi mej.. höll på att vrida nacken ur led,, dem var så snygg helt nyputsad och ren o formarnera var så snygga... får samma effekt när jag ser en z4 ,speciellt bakifrån.. z4:ans bagagelucka kan ju vara något av det finaste som finns på marknaden just nu | |
|
Sportbilar är något magiskt för mig! Dom förgyller vardagen när dom kommer förbirullandes i sin, ofta, låga profil! Idag senast så blev jag (hehe) omkörd av en M3 csl på väg till macken.. Som tur va så hade jag rutan nere och kunde höra sången när den öste förbi! Åter till disskusionen om z3 eller z4.. jag tror att om jag skulle ha en z4M så skulle jag förmodligen tycka mycket bättre om den än en z3M och vise versa.. Därför menar jag att man egentligen inte, som flera tidigare nämnt, riktigt fullt ut kan jämföra de båda olika bilarna.. (om man nu inte hade bägge bilarna förstås) M Power!!! The one and only power! |
|
|
Glömde säga att din bil verkligen gör sig på den bilden och med den färgen Maria! Grymt snyggt! M Power!!! The one and only power! |
|
| Men äh alvarligt z3 ser för liten och fjantig ut, ingen kan väl på riktigt allvar tycka att den är snyggare? | |
| Krokodil: Nej alla säger så bara för att reta upp dig förstår du väl .... | |
|
Anledningen till att många anser att Z3 är snyggare är att dess design är mera tidlös och klassisk än vad Z4 erbjuder. Z4 är dock mer modern i sin konstruktion och design. Design är dock stark kopplad till mode och mode går ur tiden. Tidens tand kommer alltså med stor sannolikhet utvisa att Z3 kommer bli den mer populära och omtyckta bilen. |
|
|
Ja Z3 eller Z4 kommer säkert att pratas om i all framtid, Z4 är säkert bättre på det mesta, men utseendet i mitt tycke inget mot en Z3:a den klart vackrare ser råare (97-99) ut tycker man planat ut de grova råa linjerna tillen mera platt utstrålning tycker jag men alla är vi väl lite jäviga..håller på sitt. Mvh Kent. Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.