|
|
|
|---|---|
|
Häpp! Det har blivit dags att beställa nya däck till Z3:an. Kör idag på originaluppsättningen från 1999, dvs. Michelin Pilot HX 225/50 ZR16. Har nyligen beställt däck till min bruksbil på däckonline.se och eftersom jag blev mycket nöjd både med däcken, priset och leveranstiden så tänkte jag beställa därifrån även till Z3:an. Har funderat lite på Goodyear Eagle F1 GS-D3, men även Bridgestone Potenza RE 050 A som jag har för mig att en kompis hade på sin Civic Type-R. Hjälp mig! :) /Masten Besök gärna min blogg! Länk | |
|
Continental Sport Contact 3 eller Michelin PS2. Kör idag på Sp3'or runt om och är mycket nöjd med bilens vägegenskaper. Bilen går förhållandevis mycket tyst och lugnt men svarar också mycket fint när de används. Jag är mycket nöjd! |
|
|
Goodyear Eagle NCT5 225/50R 16" är jag mycket nöjd med - bilen går stadigt och inga spårningstendenser - kanske lite högt vägljud Mvh.Ballder |
|
|
Goodyear F1 är ju både bra, prisvärda och snygga :).. skulle ialf köra på dom |
|
|
Jag kör på Goodyear Eagle F1 GS-D3. 225 fram och 245bak på min 2,8 a Bra grepp men möjligen lite spårkänsliga. Privärda tycker jag. Se även tidigare spår här på forumet. Mats. |
|
|
Jag har kvar mina Michelin fortfarande :) Dock så blir det nya fälgar med Kumhodäck nu! Länk |
|
|
Har som familjebil en 95 aero köpte EAGLE F1 GS-D3 till den och var nöjd med dom tills jag köpte näste omgång däck MICHELIN PILOT SPORT 2 som sitter på nu dom har allt ealge fi har plus en mucket bättre komfort det rullar både tystare och mjukare, men man har lyckats ha kvar dom sportiga egenskaperna som ju är kända hos eagle f1. En nackdel med pilot sport 2 är att dom är ralativt dyra jämfört med eagle f1. Wall |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.