|
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar , min kompis har fått problem med sin navi. Han har en MK3 med version 3-1/30. men när vi skulle uppgradera hans navi, så uppstog det problem ..Hade v.22 skivan för att uppgradera . Fick upp texten på skärmen " Bitte key-CD oder v.17 einlegen". Nu har hela skärmen låst med det medelande.. Har tankat hem skivan CD-key , men inte lyckats..från WWW.X5world.com Vad gör jag för fel ???? Det måste finnas någon som har lösningen.. Snälla kan någon hjälpa min kompis . MVH Jossi | |
| Testa o bränn med andra bränn program och med lägre hastighet, brukar vara det som är problemet oftast. Annars byt CD typ dvs köp annat Cd märke. Du får testa dig fram. Testa oxå att använda Daemon tools och "Mounta" filen och sedan kopiera CD med ant. nero el. annat brännprogram. Lite "trial 'n' error" helt enkelt. | |
|
För att uppdatera en V17 till nyare krävs en speciell key CD. Om du inte har den så kan du inte uppgradera systemet oavsett hur du bränner (Detta gäller enbart för MK3 enheter). /Andy |
|
|
Tack grabbar ,, det har löst sig. Det är som :Beolink skriver . För att uppdatera en V17 till nyare krävs en speciell key CD. Tanka hem en på lägsta hastighet ... Min kompis blev lite närvös där ... Tusen TACK.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.