|
|
|
|---|---|
| Vilken firma gör det bästa rekondning och lackbehandling i uppsala?Det gör inget om det kostar extra bara det blr ett perfekt resultat.Det är min M5 som ska behandlas.Länk | |
| Ingen som vet någon som är bra lackbehandling i Uppsala?Det finns tydligen två firmor som kör med Ditec och en av dom ska vist vara bra någon som vet ? | |
|
Jag har varit inne på den som ligger bakom Citroën, osäker på namnet nuförtiden. Den hade då en annan ägare så egentligen spelar inte mina åsikter någon roll! Jag fick ett mycket bra resultat i alla fall! Under alla mina år har jag faktiskt bara hanterat rekondningen själv alt. anlitat bekanta som arbetar inom branschen, så jag har dåligt med erfarenheter förutom det ovan då... Ett tips kan annars vara att tala med Tobbe (har jag för mig att han heter) på Autexperten! Han har mycket bra koll på rekondbranschen och borde kunna lämna bra rekommendation! Vidare finns ju Upplands Bilfärg som handlar med Meguiar's produkter, han har bra koll på rekond-marknaden också! Hoppas du hittar någon bra och återkom gärna med resultat! /Marcus |
|
| Jag har inte exakt koll på uppsala dock vet jag ett par som powerpostat mig och frågat efter rekond som kört till doktor jörgen på valhallavägen blivit nöjda. Din bil ser ut att förtjäna ett samtal till honom:) mvh asken | |
|
Har haft min bil inne idag hos en kille som jag känner lite smått. Han verkar väldigt duktig och pedantisk. Han använder Lahega produkter och vad jag förstår någon ny lackförsegling som visst ska vara kanon enligt honom, kan inte så mycket själv om detta så jag litar på honom i den frågan. Han heter Perra (tel. 070-3339000) och håller till på Danmarksgatan (mitt emot Scan). Han har en lokal bredvid Danmarks Bilservice, gå in till bilservicen och fråga efter Perra (De har samma ingång men två skilda företag). Mvh Nicke |
|
|
Danne på CarCare är duktig! Länk Mvh /Bruno Länk BMW CS 4657 |
|
|
Tjena Bruno du har Alpinan kvar ser jag. Hoppas att det blir någon bmw träff snart så man får prata lite bil. |
|
|
Det blir nog Ditek.Har blivit rekomenderad Jocke på bilputtsen men det blir inte förren i juni. Min M5a Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.