AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.669

Köp av BMW 335 Coupe

mr
10
mrbmwx
M3 E92 -07
Funderar på att åka till Tyskland och köpa en BMW 335 Coupé -07, demobil hos BMW på 1000-1500 mil. Har hittat en för 42.000 EUR som är arktismetallic med svart skinn. Bilen har PDC,Klima, CD-Växlare, men saknar Navigation och övrig utrustning. Undrar om det kommer spela stor roll när jag säljer den om den inte har navi? och är arktismetallic verkligen en populär färg i Sverige? tycker personligen att den är snygg.. Tacksam för tips...
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Fin bil, utan tvekan. Jag hade själv inte köpt en bil i dagsläget utan navi, men det är en smaksak. Jag tror dock att en köpare senare vill gilla om det finns navi i bilen, fast BMW's navi inte är speciellt bra.

Tänk på att bilen är en demobil, och en 335i har nog inte körts lungt.. :-(

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Borde man inte få tag i svensk såld för det priset?

Artic färgen gillar jag inte personligen. Känns lite "äldre herre". 335:an är ju inte så sportig till sitt utsende och det blir inte bättre med Artic som kulör. Men det är som sagt min personliga åsikt.

Hur som helst lycka till med att finna en 335.

Mvh
Kristian
Da
168
Davido
525iA M-sport Touring -03
En 335 ska inte köras lungt...
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Alf_von_sil: tydligen så är det enormt svårt att få tag på just 335:orna - då leveranstiden vid beställning nu, är runt årsskiftet.

mrbmwx: du kan få köpa min, då jag väntar tillökning så funderar jag på att byta till nya X5:an.

*håll till höger, eller gasa* Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Nej men om bilens hela första period använts till att gasa stenhårt utan varmkörning så skulle åtminstone dra öronen åt mig.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
mr
10
mrbmwx
M3 E92 -07
Mistafrizz: Köper gärna din 335:a men antar att du vill ha lite mer än 400 tkr för den??

andreas_lofgren: Är inte nervös för att BMW fabriken själva kör sönder visningsbilar/demobilar. Är väl nästa värre att köpa en här i så fall...
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
mrbmwx: Kommer annonsera ut den för 475000 inkl. nya vinterdäck på orginalfälg - sen är det ju alltid en diskussionsfråga..

*håll till höger, eller gasa* Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
De första bilarna ur en ny serie brukar ha gått som pressbilar och om du inte tror att de körs hårt så...

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.