|
|
|
|---|---|
|
Vänner, Här kommer några frågor för en newbie som funderar på att skaffa sin första BMW på ett tag. 1. Var i stockholmsområdet gör man lämpligen service på en E66:a? För några år sedan sålde jag en M5:a och på den tiden fanns ju JWR i Tyresö som var duktiga och hade rimliga priser (och hade lika bra renommé som originalverkstad på den tiden), men finns det någon motsvarighet idag? 2. Vem har vettiga försäkringspriser på stora BMW:s som ursprungligen är importerade (i det här fallet direkt från BMW som enda ägare), har god historik och som gått och varit försäkrade i Sverige i ett par år? 3. Var i Stockholmsområdet kan man utföra billiga småreparationer (lampbyten och småfix) på en 7-serie? Finns det någon prisvärd och pålitlig mindre verkstad som kan rekommenderas? 4. Vem i stockholmsområdet är duktig på att gå igenom och kolla en 7-serie inför ett köp? Jag är tacksam för alla erfarenheter från ägare av nyare 7-seriebilar. Stort tack på förhand! -VIC | |
|
Doktor Per, 087110687 ordnar 1-4. Sök på forumet så får du referenser, Bil&Motorteknik... Mvh Asken |
|
|
Stort tack för hjälpen Asken! Tyvärr blev det ingen affär den här gången på grund av ett fel jag upptäckte på egen hand. Jag letar dock vidare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.