|
|
|
|---|---|
| Främre länkarmsbussningar i bakvagnen slut, någon som har tips på "billig" verkstad i västerort/norrort som gör det? | |
| I stockholm då mena jag :) | |
|
Finns bara en verkstad jag rekommenderar, Bil&Motorteknik i Huddinge, Doktor Per fixar grejen. 087110687. inte billigast men definitivt bäst! Mvh Asken |
|
| Över 4000:- ska iaf Borgsbil i Vällingby ha för byte av länkarmsbussningar på båda sidor, när jag bytte sist för ca 4år sedan på en annan BMW betalade jag strax över 2000:-... kan prisutvecklingen verkligen vara så otrolig... | |
|
Prova Preem macken i Åkermyntan. Har inte varit där med BMW:n men han brukar hålla hyggliga priser o har hittils skött sitt jobb bra. Böt själv på min e36 325 -91 idag på parkeringen, tog knappt 1,5 timme för båda sidorna. Kanske -96:an ser annorlunda ut? mvh Mattias |
|
|
Iranierna på Hydromacken i Huvudsta, Krysshammargatan. Mvh |
|
| 087355573 | |
| Har fortfarande inte hittat en verkstad som kan ta sig an detta, någon annan som har något förslag? | |
| Bromma Bil&Motor har du ju. Bytte kamrem och spännrullar där. Snabbt och smidigt, men vet inte om det är särskillt billigt. | |
|
Är det så farligt att ta sig till Huddinge? Du lämnar bilen och promenerar 5 minuter till pendeln. Billigast vet jag inte men han kan säkert ge dig ett ungefärligt prisförslag om du ringer och frågar. Länk |
|
|
mats_epost: Man är ju bekväm av sig oxå ;) peff: Just det glömde bort BBM, använde ju mig av dom för 10år sen med gott resultat, ringde dom nyss. Tid bokad hos dom nu! 1900:- spänn för byte av bussningarna på båda sidorna! (att jämföra med Mekonomen & BMW som vill ha över 4000:- för samma sak). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.