|
|
|
|---|---|
|
Såg en BMW 5-serie E60 utanför Bäckaskog idag, alltså mellan Bromölla och Kristianstad i Skåne. Inget konstigt med bilen, förrutom reg. skyltarna som var Ryska, ovanligt! Har nog inte sett någon Ryskreggad bil i södra Sverige innan, i norra Norrland och i Stockholm har jag stött på någon men inte så här långt söderut. Någon annan som såg denna? Den var på väg söderut, "mot Malmö" gissar jag på... Är det vanligt med Ryska businessmän och -kvinnor som färdas med bil i Sverige??? _____Vraum!_____ | |
|
Är du säker på att det var Ryska businessmän och -kvinnor? Dom kanske var maffia? :) Inget konstigt med det! Det var en esländare på verkstan där jag jobbar(mindre vatten läcka) med en ny Volvo FH som har inte ens gått 1000mil! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Det är väl inte så långt! Det är ju bara att ta båten från St. Petersburg eller Helsingfors, och sedan köra de ynka 60 mil som det är från Stockholm och ner mot Malmö :-) Vi har varit i sydfrankrike i vår E60, stockholm-köpenhamn, alperna osv flera gånger.. En E60 är en fröjd att resa i, first class all the way :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Kanske var Baltic Inkasso som var ute på tjänsteuppdrag.... Freude am fahren |
|
|
Du är inte ute och kör alltför ofta eller? Jag såg ett flertal Ryskregistrerade bilar under resan Kassel-Sthlm förra veckan och då var det enbart enkel resa, Ryssarna är överallt i och med att det finns så många, det är inte Sovjet längre=) Stephan |
|
|
Haha. Min gamla pärla: Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Inte så konstigt kanske. Det går färja frånLettland till Karlshamn tre gånger i veckan. Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Har åsså sett ryska (och ukrainska) bilar i Malmöregionen tidigare; både anskrämliga och nyare, så det är inte helt himla unikt... ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Platingrau |
|
|
Ryssarna är överallt...har stött på dom bland Pompejis ruiner och på skidorter i Vermont men även då och då på vägarna i Skåne. Dom är många och även om långt ifrån alla där har det gott ställt så är det en stort antal som har pengar och vill se sig om i världen. ___ //Ulf |
|
|
Här är världens dyraste bil, med Ryska skyltar... Länk Länk Fler exotiska bilar i Ryssland... Länk Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.