|
|
|
|---|---|
| Jag blev nyss genom stöld av med min färddator (navigator) med LCD skärm för min GPS. Dom tog bara den inte GPSen. Det är en oerhörd kostand då If räknar detta som elektronisk utrusting vill dom att jag står för 7.500 kr. Jag tycker detta är otoligt orminligt. Är det någon som har liknade erfarenhet och 1. Kan tipsa på hur jag kan få försäkringsbolget att ändra sig. 2. Hur jag kan undvika (i möjligaste mån) stöld igen i framtiden? | |
|
Skriv gärna lite mer hur den var monterad och hur du blev av med den, hur tog dom sig in vart det några skador? |
|
|
Grodan 1987: Var den fast monterad? eller en löstagbar variant typ Tom Tom? En affärsbekant till mig blev av med sin för inte så lång tid sen, fick ut en ny via FB. Jag tar alltid bort min från hållaren så att det enda som syns är hållaren, det är det enda sätte. |
|
|
Jag fick min navigator + cd växlare + framljus stulna förra veckan. De var orginalmonterade BMW tillbehör så där var det inga problem med IF. 2.500 i självrisk. Låst bil framför villa i enköping. Janne 1 |
|
|
Den var en BMW orginal fastmontered i fabrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.