|
|
|
|---|---|
| tjena. jag fundera på att köpa en m3 cab 3,2 e36 och funderar på hur styvt chassiet är ? är det mycket sämre än coupen eller är det rätt lika ? undrar alltså hur väghållningen är ?? | |
| Jag har ägt både coupe och cab och det märks tydligt att cabben är sämre både i väghållning och vridstyvhet:( Men ljudet från M-motorn när taket är nere är ju grymt:) | |
| okey. det är så svårt att bestämma sig. är det någon märkbar skillnad när man kör rakt fram ? det känns inte som om 1 hundradel ska vara ngn större skillnad ? frågan är ju om man verkligen utnyttjar väghållningen så mycket. antar att det fortfarande är OK väghållning i cabben. kommer ha den som sommarbil och de blir mycket finåkning. | |
|
Om du har den som en sommarbil och inte tänker köra på bana eller liknande så tycker jag att det räcker väl. Ljudet är underbart när man cabbar ner! När man kör rakt fram e det ju nästan svårt att känna skillnaden på en ford scorpio från 86 och en F1 bil!! hahaha! Jag är mycket nöjd med min iallafall! Lycka till med bilköpet! |
|
| Cabben väger nog rät mkt mer. Cab = posör ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.