AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
913

Fick hela förarsidan repad - så trött man blir...

at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
har fått hela förarsidan repad från framskärm till bakskärm..vad ser folk för nöje att göra sådana saker??
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Lider med dig!

Men en del kanske tycker deras egna sorgliga liv blir bättre om man gör någon annan lite mer sorgsen...
ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
suck. Jävla smutsiga människor. Lider med dig också... hoppas det löser sig.
mvh.
Var/ hur var bilen parkerad, natt eller dag. Hoppas att du har en merförsäkring som täcker en del av självrisken vid uppsåtlig skadegörelse.
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Med tanke på att din sjr är högre dem 3 första åren när du inte betalar för vagnskadan så hoppas att du har tillägg mot skadegörelse, tåkgigt att höra jag har själv varit i samma sits som du med en smitare från P-platsen.
Idioter finns det gott om tyvärr.

Mpower
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Jag undrar vilken typ som gör sådana här saker?

Själv fantiserar jag ofta att det är en vänstervriden miljöpartist som gör sådana här saker. Men det rimmar dåligt då skadegörelsen de gör är ju direkt en miljöpåverkan. Färg förstör jorden och helleluja ni vet vad jag menar.

Antagligen är det en helt vanlig jävla farbror som irriterat sig på en snygg bil. Jag tror man blir väldigt förvånad om man såg vilka det är som gör sådana här repor.
To
290
Touchdown
328i Cab -98
Jag fick ett ägg!! kastat på huven från ett hyreshus i korsningen Odengatan och Roslagsgatan i Stockholm idag vid 11-tiden. Blev naturligtvis ett märke. Tur att jag inte fick tag på den som gjorde det, då hade blodvite uppkommit.

/Touchdown

co
1.144
coldhex
BMW M135i
Tror inte en sekund på att det är nån vänstervriden miljöpartist.

Inte heller på gubbe.

Tror mer på "man" i övre tonåren med keps, örhänge och eventuellt snus under läppen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.