|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som beställt produkter från Zaino? (Länk Alla amerikaner höjer ju dessa medel till skyarna när det gäller att få djup glans och lyster i lacken. De bilder jag sett talar heller inte mot detta. Eller finns det någon svensk distributör av medlen? De verkar annars bara säljas per postorder. Stefan L | |
David L |
Hej Stefan! Roligt att se dig här oxå. (Såg dig på NA-forumet med.) Tyvärr så har jag aldrig hört talas om Zainobros produkter i Sverige. Men om du vill forska vidare så ställ frågan på dessa amerikanska bilvårdsforum, så får du säkert mer information. Länk Länk Länk MvH David |
|
Tack för de tipsen, David. Jag får väl hålla mig här nu efter "stallbyte"... (BMW 330 istället för TT numera) Fast det är litet mycket inriktning på äldre BMWs... Stefan L |
|
|
Tjena Stefan! Kan det inte vara på plats att göra ett lackskydd på nya bilen? Blir mer lätttvättat efteråt om inte annat. Vad skaffa du för färg? |
|
|
Mjo, det kan det ju vara. Men nu gillar ju jag att vaxa och att hålla på, så vi får väl se... Använde själv lahegas vaxskydd med teflon vid första tvätten och det blev väldigt bra. Bilen är titansilverfärgad som nästan alla andra... Stefan L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.