|
|
|
|---|---|
|
hej allihopa,hoppas de finns hjälp att få.....tycker ju som många andra att originalljudet e alldeles för dåligt,tänkte jag skulle ortsätta att använda originalstereon och bara använda slutsteg och baslåda....sagt och gjort kopplade på högnivån på steget alltså från bakhögtalarna till steget,.....de var då jag blev så brydd....alltså visst lät de...men så "tamt"...ingen kraft liksom....blir de mycket dåligare med högnivå???....blir de bättre om man köper en lågnivå omkopplare???...tacksam för svar,...... *BMW* Be My Wife | |
|
Hej! Om du har en högnivåingång på ditt nya steg så borde detta vara lika bra som en hög->lågnivåomvandlare. Vad har du köpt för steg? Eller är det en komplett modul med steg och baslåda i ett? /Andy |
|
|
nej,de är ett litet steg,kommer inte nu på vad det heter med inget värsting steg,hade grejerna i min vinterbil,och de har ju funkat bra hela vintern,men de märktes otrolig skillnad på hög respektive lågnivå... körde ju på lågnivå i vinterbilen,och tog och kopplade på högtalarkablarna i M3:an.....alltså en skarv från dom....nån som förstår??.....måste tilläga att steget e litet....men funkade bra på lågnivån..... *BMW* Be My Wife |
|
|
Visst är en inkoppling på äkta lågnivå alltid att föredra framför högnivå. Hur det låter sen beror mycket på stegets beskaffenheter att hantera dessa. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.