AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.236

Majträff i Östersund?

Sida 3 av 3
Visa användare
67
Northpaw
Z3 2,8 Roadster 1998
surra menar jag, inte sura...mitt tgb har tjorvat..

Z3 / 2,8 / 1998
Visa användare
95
M3 Danne
525IM-05
Northpaw:......testade 635ia cab i fjol uppe på BMW....fyyy f.... vilken bil...bästa jag kört absolut....nja...x5:an i helgen var inte dumt...4.8is 355hk...mmm komfort oj oj oj....vilken bil...gör förresten nordslingan på under 9 sek....hehe...för en jeep...

*BMW* Be My Wife
Visa användare
67
Northpaw
Z3 2,8 Roadster 1998
kan tro det, provsatt en i uppsala för nåt år sedan, verkar helskön. men priset..suck..

Z3 / 2,8 / 1998
852
Sörpan
325xi -02
Nordslingan på 9 sek? Raketmotor? ;-)

Men som sagt, X5:an var den som tilltalade mig minst av de bilar som fanns för provkörning...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Visa användare
95
M3 Danne
525IM-05
japp...9 sek....stod de i autobörsen som jag köpte i vintras.... jag säger..alltså rent ärligt att de var helt klart mycket grymmare än allt jag har kört tillsammans....ljudet gick inte att beskriva.....i sportläget växlade den vid 7500v......det var magiskt.....och jag hade INTE stora förhoppningar på bilen innan kan jag säga....

*BMW* Be My Wife
Visa användare
95
M3 Danne
525IM-05
fan va dum jag e......hehe...9 min....skrev de två gånger åxå....hmmm...skyller på solsting...*ler*

*BMW* Be My Wife
os
563
ostmacka
540i/6 -95
X5 3.0i -04
735i -89

Vad säger ni, blir det ytterligare någon träff i sommar? Har precis fått bilen genom besiktningen så nu kan jag också vara med.

Föresten, råkar M3 Danne bo i torvalla? Tror jag hör dig gasa på "Fäbodleden" (eller vad den heter) dagligen i så fall :D
Visa användare
95
M3 Danne
525IM-05
ostmacka".....hehe...nej de är nog inte jag....bor på"bättersia"......

*BMW* Be My Wife
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.