|
|
|
|---|---|
|
Har alla dessa bilar samma chassi eller finns det något sportpaket som man ska jaga? Finns det M-paket till dessa bilar? Hur är orginal stereon? Vilka paket är ett måste på Z4? Vanliga problem? Annat bra att veta? Tacksam för svar! | |
|
Hej har tagit hem en z4 3,0 från tyskland i januari 07. jag har alltid innan jag köpt bil läst oberoende biltidningar för att få reda på vad bra bilen är som jag har tänkt mig, teknikens värld gör stortester av bilar, och jag tycker att dom genom sina beskrivningar har haft rätt om z4 3,0 och 2,5 dom tycker tex att bilen blir stötig och spårkänslig med sportchassi och 18" men jag lever med detta (det är ju en sportbil) om du vill fördjupa dig i läsandet om z4 gå i på teknikens världs hemsida ta reda på vilka tidningar som de har skrivit om z4 an i gå seden ner till stadsbiblioteket eller ett annat större bibliotek och fråga efter tidningen, biblioteket i vår stad binder in alla tidningar i årsböcker. z4 an bygger på 3-seriens teknik och har inga konstiga fel eller brister utöver vad man vanligen ska tänka på vid beg.köp höll på att glömma, ett stort fel med bilen är att man aldrig vill kliva ur den även om man måste otroligt kul bil att ratta. Wall |
|
| Jag kan tillägga att jag som har beställt min nya Z4a har inte ens kört den bilmodellen.. ska bli kul att att få ratta den när jag hämtar ut den :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.