AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.043

Någon som vet något om denna M3a?

behrozosogh
Hej!

Länk

någon som kan berätta nått om den?
någon här på forumet som har ägt den?
någon som har varit o kollat på den?

jätte tacksam för hjälp!

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
To
290
Touchdown
328i Cab -98
Jag pratade med Oscar för ett tag sedan. Han nämnde att den har ny motor. Har ej sett den

/Touchdown

behrozosogh
det sa han inget till mig om...hmmm
hur mycket har den nya motorn gått da? sa han nånting mer om motorn ?

vad nämnde han mer?

Catch me if you can..

To
290
Touchdown
328i Cab -98
Han kan vara lite tankspridd ibland, framförallt på tfn. Bästa är att åka till Eskilstuna och titta på den där. Vi pratade inte så mycket om M3an utan diskuterade en ev försäljning av en annan bil. Det _kan_ ha varit en annan bil men jag är ganska säker- Kolla med honom

/Touchdown

behrozosogh
du hade rätt touchdown motorn e bytt på bmw.
han påstår att det sitter en ny motor i den,,fast jag ringde till bmw idag och de sa att de kan inte se vad som e gjort,,men de kan se beloppet på det som e gjort,,och det va ju ett arbete förra året som va gjort på den för 49.000 kr på bmw.det måste ju vara motorbyte,MEN ingen ny motor,för då skulle det kosta mer än så sa han..frågan e nu vad det sitter för motor i den.
tänkte åka nu på måndag och handla in den...hittar ingen annan vettigare cab 3,2a,,alla e det nått knas med,,o då menar jag ALLA .

Catch me if you can..

vet en som ialla fall VAR vettig... en sv-såld 98, har för mig att den har gått 7000 mil och kostade 20k mer men med mer utr och full historik osv
behrozosogh
aa ,,fast den var det lite saftig pris på oxå....

ingen som har nån aning om just den här bilen ???
To
290
Touchdown
328i Cab -98
Om det är Classic G som har bytt motorn så har de säkert en faktura att visa upp. Fråga efter den och övrig historik. Blir lite avis om du köper den. Jag har "bara" en 328 cab.... ;-)

/Touchdown

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.