|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk verkar vara bmw:s svar på merca cls... tycker den är ruskigt snygg bakifrån och från sidan och inredningen är en delikatess.. fronten är lite för "hiphopp" för mej men den är fin den med... helt klart ett mycket snyggt concept | |
| glömde att nämna att fälgarna var urläckra... bmw verkar satsa på det där 3d konceptet vad gälelr fälgdesign.. minns nin z4 coupe concepts fälgar? | |
|
Grymt men påminer lite om Aston Martin. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| vrååål feeet.kan audi så kan bmw det bättre... | |
|
Den påminner MYCKET om AM. Rapide, det första som ploppade i skallen när jag såg bilderna. Hur som helst är den läcker som fasen, det var länge sen jag sa det om en BMW... Min gamla pärla: Länk |
|
|
baken är i alla fall väldigt lik rapiden Länk Länk |
|
|
Vrålfet även om jag också ser drag av Rapide. Kul med ett helt nytt koncept från BMW - det känns som enormt länge sedan sist! Detta kan vi tolka som början på ett nytt designspråk! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Oj... var så ivrig att lägga in mitt inlägg om CSen att jag missade ditt jerry. Ber om ursäkt! Håller med tidigare "talare" i att CSen är ju grym. Lite lik både Rapide och CLSen men ändå tydlig BMW-känsla i designen. Som vanligt ser den ut att vara i princip produktionsklar och säkerligen inte olik kommande produktionsbil. Nån som vet när den "ska" finnas ute? Länk |
|
|
Det var väl inte så hemskt länge sen vi såg BMW Z4 Coupé som conceptbil? Sen att produktionsbilen blev i princip identiskt med concepten är ju inte fel |
|
|
mikaelmansson, Z4 Coupé Concept, Concept M3, och liknande som till 99% är identiska med färdiga produkten räknar jag inte som riktiga konceptbilar... Detta är mer att betrakta som en stilstudie än som en färdig modell, bedömer jag - jämfört med då exempelvis Z4 Coupé som presenterades officiellt bara någon månad efter att konceptet visats. Denna bil är ju gjord i lera och långt ifrån körklar... Hoppas du förstår hur jag tänker :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Fler bättre bilder. Härligt att dom jobbar i lera skala 1:1 även i datorns tidsålder! Länk |
|
|
Man kan ju alltid hoppas det är så nya 7an kommer se ut! :-) Verkligen fet var den. |
|
| fasen vad snygg!! | |
| här kommer lite videoclip på det nya conceptet Länk | |
|
En mycket vacker bil. En sådan vill jag få i present fast hellre en som har en motor och som är byggd av rostfri aluminium istället för lera. Mvh Mikael |
|
|
För övrigt vandrar även mina tankar till Aston Martin, vilket jag inte ser som något negativt. Mvh Mikael |
|
|
Den var mycket lyckad, bland det snyggaste jag sett på länge. PB |
|
|
här komemr lite mer detaljderade bilder.. bmw har verkligen lyckats med detta concept Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Personligen ser jag drag både av Aston Martin men också av Dodge Viper (om man ser bilen snett framifrån). Hmmmm.....conceptet var sådär tycker jag. Om man jämför med Mercedes CLS så slår den Bmw:s concept bil med hästlängder beträffande skönhet. Nej, att tillverka en stilren 4 dörrars coupé är det nog bara Mercedes som har lyckats med än så länge men det är roligt att fler försöker ialla fall:) Vh/Kermit Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Trevligt att se att fronten lutar lite framåt i gammal god 70-tals stil. Sextrettifemman Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.