|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nu när kärran äntligen är besiktigad och påställd,så blir det att göra det på riktigt,och slippa göra detta i garaget!!! Länk MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Härligt, ut å njut!! ;) //Devva |
|
|
Skönt att du äntligen är klar, har följt din blogg. Bra jobbat! mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
| Tjo ho, ge järnet :) | |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ingen som sett filmen jag länkar till! =) Känner igen mig själv nästan i garaget på vintrarna! LOL MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Hahaha! Det roligaste jag sett på länge! =)¨ |
|
|
HAHAHAHAHAAHAAH Skön kille! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
hahahahaha, så där låter man ju jämt när man kör!!! Eller?? ;) Det är som att sjunga i duschen... Min sida Länk |
|
|
Den länken förgyllde min kväl för några timmar sen :-D //Devva |
|
| Känner "nästan" igen sig? det är ju så det ÄR på vinterhalvåret ;) | |
|
hahahahahahahahaaaaaa, faan va jag gråter nu! har inte garvat så här mycket på evigheter!!!! hahahaaaa, såå jäävla klockrent! man känner ju igen sig hårt! 100poäng av 10 möjliga på humorskalan... Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
| ,,, men någon kanske ska berätta för den där stackaren hur en automatlåda funkar! ;O) | |
|
hahahaaa, eller hur? Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
Klart bäst är ju när han mumlar: reverse, å sen slänger in nästa å går på varvstoppet en stund ;-D Undrar förresten hur mycket särbehandling spaken tål? //Devva |
|
|
Nu ska det bli ännu mer åka av! Länk |
|
| Sett filmen för länge sen så inte lika rolig nu när man haft den som startsida ett par månader men men. Klart man känner igen sig :). Jag brukar köra så när jag kör på riktigt också då jag inte har så jättesnabb bil nu :P | |
"Nu ska det bli ännu mer åka av!" Hahaha! Rätt åt snuten......klockrent! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Han kör ju precis som grabbarna i "the fast and the furius" med en massa växlar i lådan ibland fler växlar på vägen ner än på vägen upp ;o) Roligast är när dom i en dragrace duell från noll där man förväntas starta på lägsta växeln och jobba sig upp - helt plöstligt går ner en växel för att det ska gå fortare! Utanför Hollywood brukar sånt sluta i motorras..... Kul att folk med humor bjuder på sig själv!! / John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.