|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Maxad - Fin tanke, men verkligheten funkar inte så. Folk ventilerar när de har något dåligt att säga, inte när saker och ting flyter på som de ska. Oavsett hur många nöjda kunder ett företag har är det inte bra när ett antal kunder upplever att de inte får sina varor och inte heller någon respons när de försöker reda ut vad som hänt. Personligen skulle jag inte beställa något av ett företag som jag kanske inte får tag i senare. Sen får företaget ifråga ha hur många nöjda kunder de vill - det hjälper inte mig om jag råkar illa ut och står där utan att få tag i företaget ifråga. |
|
Mattias_johan |
För mig är det ok att vänta några dagar extra på en vara men att företaget inte sköter reklamationer det är inte bra alls. |
|
Idag ringde han upp mig iallafall. Han hade varit utomlands på affärsmöte sades det och han lovade att AE skulle skickas direkt idag... Väntar väl ett tag till så får vi se då =) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Jag har en reklamation som bygger dels på usel kvalitet och dels på rena felaktigheter/brist på svar vid beställning, det har hittills tagit runt 5 månader och jag väntar som vanligt på svar från dem. Jag har inte velat skriva något om det men mitt tålamod är väldigt snart slut. Min känsla är att de är bra på att ragga nya kunder, men dåliga på att underhålla de gamla. Vi får se vart det slutar med mina grejor, den reklamationen jag har haft hos dem innan tog två dagar att lösa så jag förstår inte varför det ska ta såhär lång tid. Jag är hittills nöjd med företaget och produkterna så jag hoppas att det här är en olycklig engångsföreteelse. Min bil: Länk |
|
| För mig är det första och sista gången. Fick inget svar angående min reklamation men eftersom posten pyntade för deras taskiga inpackning så orkar jag inte bry mig. Instämmer med föregående talare då det var väldigt snabba svar inför mitt köp min helt tyst efter... De har säkert fungerat bättre för andra men jag kommer i alla fall välja någon lokal säljare i fortsättningen. | |
|
Ett kort inlägg: Jag har varit utomlands. 1. För att försöka få tillbaka 9611 Euro från ett företag i Tyskland som varken har skickat våra varor eller betalat tillbaka pengarna sedan 2006-03-11 2. För att undersöka möjligheterna till nya leverantörer som kan hålla leveranstiderna 3. Investeringsmöjligheter när det gäller styling utomlands Jag hade laptopen med mig, men inte kontorsdatorn, dvs jag kunde inte skicka varor/ta emot betällningar/reklamationer under tiden. Till Er som återigen blivit drabbade av detta, ber jag om ursäkt. Oljekyld, heltsonika, Maxad, Coldhex, Nikeman kommer att bli/har blivit kompenserade på ett eller ett annat sätt. Ha en trevlig helg Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan Terme: Hur gick det med de 9611 EURONA då? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Udo Dirkelsniff Inte så väldigt bra. Ahn vägrar ge dessa till mig. Han säger att han bytte namn på företaget och då gäller inte "kontraktet" längre. Det är samma ägare, samma bankkonto, telefonnummer osv. Vad han inte vill erkänna är att jag fick räkningen från "det nyare företaget". Jag har anlitat advokat, men jag vet inte vad som kommer att hända. Då mitt företag är rätt så litet jfr med Dalhems, MH osv så känns tyvärr 95000 SEK rätt så hårt. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
Mattias_johan |
Får hoppas du lyckas få tillbaka dina pengar Razvan. Får man fråga vad det va du köpte som kostade så mycket? |
|
Mattias_johan Tack så mycket. Jag antar att om vi gåt till domstol så har jag rätt stora chanser... Jag "köpte" 4 uppsättningar fälgar faktist. Vecka ut och vecka in samma visa: "Dessa är på väg, fälgarna kom idag, vi skickar ut dessa imorgon" osv. Skulle det mot all förmodan inte lösa sig rättsligt, ja då vet jag inte vad man kan göra... Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| baltic inkasso har jag hört ska vara bra att anlita=) | |
|
Uppföljning: Idag hämtade jag ut paketet. Javet det har legat på posten en hel dag i onödan - men vad gör man om man jobbar typ jämt. Hur som helst så hämtade jag ut paketet. I paketet låg det dessutom en "gåva" från StylaBilen/Razvan och dessutom en lite postit lapp där det stod att dom bad om ursäkt för att jag fått vänta. Helt klart en schysst gest från StylaBilen.se. Tack för det. Ska använda både Hamann plånboken och innehållet med förnuft ;) Btw: Angeleyesen jag fick idag lyser GRYMT läckert... Monterade dom i eftermiddags och det var med stoor spänning som jag vred på ljusvredet första gången. Blev riktigt najs faktiskt! Tack för det! Slutet gott allting gott - fastän de tog lite längre tid än beräknat. Hoppas att StylaBilen och Razvan tänker lite extra på detta nästa gång dom får en reklamation så man slipper en missnöjd kund för en såpass enkel sak egentligen. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson "lägre än glocalnet och hårdare än he-man" |
|
|
Jag har fått samtal från Razvan och tror att mitt ärende kommer få en lösning mycket snart. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.