AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.424

Vad har hänt med Styla bilen?

Sida 1 av 2
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Innan påsk beställde jag Angeleyes och svarta framblinkers till min 330...

Kom dagarna innan Elmia och både blinkers och angeleyes monterades.
Höger Blinkersen flög bort(!!!!) efter en färd på ca 3 mil pga dålig infästning antar jag. EN angeleye ring av FYRA fungerade som den skulle. Kontaktade Razzy som lovad att ordna detta och skicka nya ringar iallafall direkt efter Elmia.... Har efter det blivit lovad via mail att han ska skicka dom.

Och än idag har dom inte kommit....
Jag har försökt att ringa, både på mobilen och deras företagstelefon. Har även mailat ett flertal mail - men inget svar alls.

Vad har hänt?
Gått under jorden?

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
"lägre än glocalnet och hårdare än he-man"
co
1.144
coldhex
BMW M135i
På hemsidan står det att det är stängt pga ombyggnad.

Dock är jag besviken på senaste inköpet från Razvan, då han har lovat kompensation pga väldigt försenade och felaktiga leveranser och saknade delar. Dessutom har jag betalat frakt för att skicka tillbaka paket till honom som han skickat till mig av misstag. Ärlig som jag såklart är så upplyste jag honom om detta. Han har inte ens sagt tack för att jag tog mig besväret att skicka tillbaka hans grejer.

Gillar ej att skriva sånt här, men nu har det nonchalerats en gång för mycket.
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag beställde via formuläret på deras sida nya blinkers. Meddelade sedan Razvan som hade tipsat mig tidigare att det var beställt men fick varken svar eller bekräftelsemail. Ringde dagen efter men fick inget svar. Dagen efter det försökte jag igen och lyckades få kontakt då någon lyfte luren samtidigt som jag ringde... Han var trevlig i telefonen och såg till att min order kom iväg utan knussel. Efter normal postenhantering dök blinkerserna upp dock så hade den som packat dessa inte skyddat dom med stoppning så ena glaset hade gått sönder. Då Stylabilen ej tar något ansvar för skickade varor fick jag vända mig till posten.

Jag beställde veckan innan påsk och sitter nu med en hel och en trasig blinkers. Posten har inte tagit tag i min reklamation ännu så jag får väl se om jag får allt klart innan midsommar.... Om jag får några pengar från Posten dvs.

st
351
stoffe69
328ci -00
tråkigt när sånt här händer.
har försökt fått tag på stylabilen via mail från 3 olika avsändare, gällande fälgar som jag vill beställa. utan svar, på sidan står det klart och tydligt att dom inte kan svara per telefon under ombyggnaden men svarar via mail... och det har dom inte...
Lars Jakobsson
Varför beställer ni helt enkelt inte från större mer etablerade firmor?
Finns ju hur många som helst och priserna är ingen större skillnad.

Ska ni beställa lite kolfiber eller nått så häng med på ett gruppköp, blir mkt mindre i kostnad och går smidigt...

sp
63
speedy83
BMW 320d
Pugg 206 Gti
Honda Civic VTI
Volvo 740
jag mailade och fick svar efter några timmar...

drifters do it sideways...
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
sitter också med en beställning som jag gjorde för ca 4-5 veckor sedan och allt skulle komma efter 2 veckor. Visserligen har jag inte betalat nåt för grejerna än så det gör mindre skada men har också försökt få tag på de för att veta om det är på ingång eller om jag kan beställa från en annan firma, vill jo ha de innan sommaren är slut =))....

Tyvär så är det här med LEV en stor problem oavsett vem man beställer ifrån, oftast är det deras under Lev som strular till det. Vore nice om nån firma i Sverige kunde ha ett lager med produkter så man får de snabbt undantag stora ordar som kan ta tid.

Lars , har du fått dina växelspak som du beställde ?? är nyfiken på hur det ser ut
Lars Jakobsson
Maxad>>Om du hade varit hemma idag så hade du fått sett dom live ;).
Men ska ordna bilder snart...

Det går ju snabbare att beställa direkt från USA verkar det som, det blir ju billigare med :). 4-5v hinner man fan göra egna delar på ;)

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Lars; fan va nice :) vill se bilen nu. åker hem nästa vecka då kanske jag svänger förbi dig en sväng ;)
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Nu blir jag fan sur. Mailade dit i förmiddags och skrev ett mail där ajg var intresserad av lite produkter..... Fick svar inom en timma!!!!!!!

Men dom VÄGRAR att svara på mina mail eller telefonsamtal.... Fy FAAN !!!
st
351
stoffe69
328ci -00
NiKeMaN: är det sant?
mailade du från samma adress?

Har maila från 3 olika inom loppet av 10 dagar och inte fått något svar alls...

tror jag skippar att beställa därifrån isånna fall
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
jag har mailat dom flera dagar nu från min nikeman (snabela) nikeman.se adress... sen tog jag min andra email och skrev att jag hade en M3 och sökte kolfiber motorhuv och diffuser och frågade hur leveranstiden var...
Svaret kom direkt som sagt.

Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag kan tillägga att jag fick smöra för posttanten idag för att få ersättning för trasiga blinkersen. Dom tyckte inte att packningen var tillräcklig men var god nog att ersätta mig i alla fall.

Stylabilen om ni läser detta, se till att ni packar ömtåliga saker med mycket stoppning och bubbelplast! Jag hade iaf blivit bra less om jag kastat pengarna i sjön bara för att det var för dåligt packat!
Jag har beställt prylar från de och inte haft några problem. Vänta tills hans reparationer är över.
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Många gånger brukar det vara så att när ett företag har en lösning eller svar, dvs enkel fråga så får man svar snabbt. Gäller det reklamation etc så brukar det ta lite längre tid.

Jag försvarar inte Stylabilen utan det är mina egna erfarenheter.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
bumper: Visst kan det vara så. Min mening med tråden från början var inte heller att kasta skit på StylaBilen.se. Det tror jag att man ser om man läser mitt första inlägg också.

Men jag tycker ändå det rä förbaskat dålig stil. Två dagar innan Elmia så ringde Razvy till mig och vi kom fram till att han skulle skicka nya AE ringar till mig direkt efter Elmia på Tisdagen... Det dåliga är att dom fortfarande (nu två veckor senare) inte dykt upp. Och att dom sen varken svarar på email eller telefon angående detta är ännu sämre.

ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
Det är dåligt, samtidigt som jag tycker att du skall vänta och få ett svar på varför det blivit som det blivit. Han har säkert någon anledning, dom är snälla och brukar kompensera, hoppas det löser ssig!

Mvh.
Ni
1.573
NiKeMaN
BMW 118d 2008
Ja jag har ju inget annat val än att vänta. Och som jag tidigare förklarat i tråden så var inte tanken att det skulle bli en "hata stylabilen" tråd utan jag ville bara veta var sjutton dom hade tagit vägen.

Och btw så ska man fasen inte behöva vänta på en sådan här sak när man har blivit lovad att få hem nya grejor för ca två veckor sedan.

ji
511
jimmye
Porsche 997 4S Cab - 10
SÅLDA:
C63 AMG Designo - 10
X6 3.5D Silver - 09
E90 320dM spacegrå -09
Z4M Roadster Imola -07
E90 320dM Röd -08
E46 M3 Phoenixgul -02
e30 318is -90
E46 320i -99
E46 330ciM -02
nej jag förstår dig. Men det var det jag menade, finns inget annat att göra än att vänta. Förhoppningsvis har han en bra förklaring till varför du fått vänta.

Mvh.
X
58
X man
X5 3,0 -03
Okej då vet jag vart man INTE ska handla styling. När man hör sånt här blir man högst tveksam till "Styla Bilen".

Att inte vissa firmor som tex. "Styla Bilen" lär sig att om man inte sköter sig sprider det sig fort som attan på div. forum. Som konsument är man tacksam för feedback och erfarenheter och det får man verkligen här.

//Janne
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
vill inte försvara nån men egentligen så borde man ha en tråd där alla nöjda och missnöjda kunder röstar eller skriver så får man en helhetsbild från företaget, så här är det jätte svårt att dömma ut nån. Det finns många trådar där folk har varit jätte nöjda med Stylabilen också varför itne ta en titt även på dessa ? som sagt vill inte försvara nån men rätt ska va rätt tycker jag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.