|
|
|
|---|---|
|
Hej, e lite 3330 sugen och hittade något på Ucars exclusive, någon som har några erfarenheter av dom? sen undra jag som rubriken löd om någon kanske kollat på den o har något att säga om bilen i fråga =) Länk Lelle BMWCS 03900 | |
|
Jag jobbar på företaget brevid ucars. Vad jag har sett utav bilen såg den helt okej ut.. Har dock inte tittat närmre på den.. |
|
|
oki tack för svaret, du vet inte hur dom är att handla med där annars? Lelle BMWCS 03900 |
|
| lelle: sök på forumet, UCARS har varit uppe tidigare. | |
|
Har aldrig riktigt fått en klar bild hur dom är att handla med.. |
|
|
Här har du två olika trådar med blandade omdömen om firman: Länk Länk Sen är det bara att bilda sig en egen uppfattning. |
|
| Tänk på en sak att det förmodligen är en importerad bil. Inte för att det behöver betyda nåt men kolla ordentligt! | |
|
har sökt lite med men passa på o fråga när jag ändå undra om någon annan sett bilen, jo den är importerad förra året och stått i bilhallen sen dess.Får se om jag tittar på den, är rätt svävande 330 planerna än men suget finns så man blir lite nyfiken när något dyker upp så tack för svaren=) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.