|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Hahaha riktigt bra :) Enda tills han får en SL65 i backspegeln ;-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Som sagt bara han kan backa upp det med en så där 500 hk så är den klockren !!! Mpower |
|
| som sakt,då gäller det o ha pulver under huven också.den retar gallfeber på amg arna.fast jag säger desamma (den var bra)... | |
| Vadå då - skylten funkar åt båda håll, när AMG:n svischar förbi skrattar han nog gott i den också... :) | |
| SÅ jävla rätt!! :D | |
|
Tänk att det bor ett barn i oss alla:)) Det är aldrig för sent att uppleva en lycklig barndom hörde jag igår:) Mvh Asken A true man listen twice as much as he speaks. |
|
Helga |
Jag hajar till när det står BMW XXX på regskylt. Ex.vis BMW 325 på en Vectra. Många år sedan men ändå........... //Helga |
| Såg en M5 E34 blåsa förbi i 180+ med ACAB på skylten. Skoj för honom att den gick igenom iaf! | |
|
Den va bra :) lite kaxig kan man va.. BMW FOR LIFE |
|
| haha den ägde! | |
|
haha så jävla klockren=) sån skulle man ha.. Nissan dör, Volvo rasar, BMW är det enda som håller när man gasar! |
|
|
hahaha, fett med kaxigt om man får säga så :) ACAB var ju rätt coolt det med.. beemoholist |
|
| ACAB? Fattar inte... | |
|
Inte jag heller? Menar ni, A CAB..... en taxi? Mvh Markuz |
|
|
ACAB - All Cops are Bastards.... Tuffa små förortsungar favorit tatuering... Och dom får oftast mer stryk av polisen än vanligt..... |
|
| Mm, prova att ha en sån där svart hoodie med ACAB i gult på ryggen, se reaktionerna hos poliserna. Såg några såna nu när det är match på råsunda. | |
| tror inte ens hälften att poliserna vet vad det innebär om de skulle se den skylten på bilen. Hade jag sett den hade jag nog kopplat den till ett företag eller nåt. | |
|
hehe kan sätta pengar på att alla poliser vet vad ACAB är för något.... Väldigt många kriminella ligister som har det intatuerat.... |
|
| Jag kan nog också sätta en slant på att varenda polis vet vad det betyder. Men men. Lite småkaxig var den :) Verkar dock inte som att han/hon på VV som granskade killens förfrågan visste vad det betydde :) Killen kanske sa att det var just ett företag... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.