|
|
|
|---|---|
| Letar efter en som man kan lita på och ställa in lufttrycket med, det känns som alla mackar visar sina egna siffror och aldrig lika | |
|
Du syftar på lufttrycket i däcken? På t.ex biltema finns det ett antal varianter från 100-lappen. Då kan du ju naturligtvis bara tappa ur luften.... :-) |
|
| vill mest ha det för att kontrollera lufttrycket, jag justerade trycket här om dan till 2,4 bak och 2,3 fram efter ett tag kände jag att bilen gick taskigt och stötig gick in på nästa mack och den visade 2,9 mot 2,6. Så jag tänkte det är bra att ha nåt som man kan dubbelkolla själv, köpte en från Micro men den är lika värdelös visserligen kostade den inte mycket men hittade inget annat där heller, ska kika in på Biltema som du nämnde | |
Paap Reeder |
... en juste lufttrycksmätare kostar ca 150:-. Ofta visar mackarnas mätare "precis vad som helst" ... tillika med övriga billiga mätare. Vi har skrivit om detta tidigare i ngn tråd. Sök på lufttrycksmätare AND Paap R ... kanske du hittar tråden. Jag köpte den som rek ... men har glömt vad den hette. MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
Länk MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.