|
|
|
|---|---|
|
hej undrar om ni tycker att denna verkar vara ett bra köp? är det värt att hämta en bil i tyskland? finns det sv-sålda vita 330? Länk drifters do it sideways... | |
|
Tycker det verkar vara ett bra köp. Vitt har ju blivt inne nu. A la P Diddy, 50 cent, m fl. :-) Har aldrig sett en vitt, men den var snygg! Mr C |
|
|
ja jag har aldrig gillat vitt innan men har insett nu att på lite större bilar är det snygt bmw mb eller audi...är väl för att det är mode nu hehe man blir påverkad undermedvetet verkar det som :) är ute efter en vit eller svart bil... drifters do it sideways... |
|
|
Även jag är en förespråkare av vitt, även om jag inte tycker att alla bilar passar i färgen. En tämligen "vanlig" E46 sedan tycker jag inte riktigt gör sig 100% i den vita färgen. Oavsett så får man räkna med att man KANSKE får ut något mindre pga färgen. Det är alltid en risk man tar då man går utanför silver/grått/svart/blått. Men gillar du bilen och färgen så är det väl bara att slå till? |
|
|
I tyskland och de flesta kländer söder om danmark är vita och röda bilar klart ointressanta och svårsålda medans röda är populära i Sverige och vita är det ibland. Så det finns ofta stora möjligheter att göra bra affär i Tyskland på vita och röda bilar samt bra prutmån Kör hårt jag tycker den ser kanonsnygg ut men tvätta ofta !! |
|
|
ok låter ju bra:) kan man kontakta säljare via mail på engelska eller måste det vara på tyska? är inte nåt vidare vass alls på tyska :( drifters do it sideways... |
|
| Var nere i Dubai och har aldrig sett så många vita bilar... Fina vita A8:or, 745:or och S500:or alla grymt snygga. Så visst passa vitt på en bil. Grymt snygg med vit bil och snyggt tonade rutor runt om... | |
|
ja det blir ett väldigt velande detta är väl kanske inte rätt ställe att lägga sånt här men ändå...inte ett lätt val direkt..:) Länk Länk eller nåt sånt här.. Länk Länk ångest så det heter duga... drifters do it sideways... |
|
| snygg bil,men färgen skulle jag alldrig kunna tänka mig.fattas bara bling bling fälgar också.kom med något bättre... | |
|
Tjena ! Tycker att du skall avstå en vit ! Köper du den, så är det som att få AIDS, du blir aldrig av med den ! |
|
|
Kombinationen av vitt och M-paket är mycket lyckat. Finns ändå en hel del som gillar vitt och i och med att den är ovanlig så är det inte säkert att den blir så svårsåld men visst...att köpa svart, silver eller liknande är ju mer safe... En E46 utan M-paket i vitt är en helt annan sak och då är det garanterat svårsålt. ___ //Ulf |
|
|
anledningen till att jag är intresserad av en vit är för att det ser riktgit maffigt ut med svarta fälgar, lite kolfiber och tonade rutor :) detta gör ju dock en svart med hehe hade tänkt att köpa en csl baklucka i kolfiber och lite annt framöver..men är ju inte kul att inte kunna få den såld...hmm måste ta mig en riktig funderare!!! drifters do it sideways... |
|
|
visst det är en csl men en e46 med det paketet... Länk fan vad jobbigt!!! :) drifters do it sideways... |
|
| ...riktigt snygg! | |
|
ojojoj en alpin vit e46a har sådan potential att bli en nackvridare så att det är läskigt.... Köp köp!! mvh. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.