|
|
|
|---|---|
|
Så där... I dag anländer bilen min - blev dock inte den bil som jag från början tänkt att köpa... Valet föll istället på en 99:a coupe, 2,8, svart, m-paket, navigator, fyra utblås, 18" fälgar -det mesta i utrustningsväg helt enkelt! Växellåda: manuell. Har aldrig sett bilen i verkligheten, har hittills litat på min kompis omdöme... Men, men -det ska nog bli bra! Jag vill tacka ALLA här på forumet för all hjälp ni givit mig -utan er hade det säkerligen slutit i att jag införskaffat mig en skoda fabia elr dylikt. Tack! | |
| Upp med bilder så fort du tagit några! | |
| bilder bidler bilder ehhe.. bara att gratulera till en snygg och mycket speciell bil.. | |
|
Då var det bara att gratulera :) \\\Linus |
|
|
Fy f...n vilken leksak! =) Har aldrig kört en så rolig bil som denna - kan inte säga annat än att jag är mer än nöjd - bilen är sååå läcker! Den var värd all väntan, definitivt! Försöker putta upp några bilder i galleriet... |
|
| fyfan vad sugen man blir på en egen zäta nu... när komemr bilderna?? | |
|
så där, nu är lite bilder på plats - ska ta egna, bättre bilder när vädret och tiden tillåter... |
|
|
Skit Läcker bil !!! \\\Linus |
|
|
Om någon mer är sugen på en fin Z3 coupe så kan min bli ruskigt billig, jag har nämligen blivit erbjuden en M3 cab E46 och vill fort bli av med Z3:an för att finansiera nästa leksak.... Min bil: Länk |
|
|
Tack Limpsson! Din är riktigt läcker den med!!! Har alltid haft en förkärlek till svarta o. röda bilar -och när det rör sig om en "zäta", ja då finns det inga gränser..! |
|
|
Nice bil. Eftermonterade M-gälar, AC-Schnitzer flippers ser det ut att sitta fram under fronten. Fälgarna är riktiga dyrgripar, RIAL Daytona Race splittfälgar med polerade banor. Har du tur sitter det ett Eisenmann avgassysytem på bilen också. Bilderna är lite för dåliga för att avgöra det tyvärr. Optikpaket med vita blinkers runt om är det också. Grattis till en fin bil. Mvh Henrik |
|
| Riktigt läcker bil..kul att du hittade en fin Z:a tillsist. Hoppas vi ses på nån träff i sommar =) | |
|
Skalon: har du mer info om din bil?? utrustning m.m samt pris??? tvesovla: bara att gratulera.. ser så grymt snygg ut |
|
|
Tackar så hemskt mycket för alla fina kommentarer! Soda; Kanon, nu vet jag vad det är för fälgar,,, avgassystemet är Eisenmann och frontflippersen är mkt riktigt från Scnitzer... Ska ut och fota lite bättre bilder nu i helgen,,, En sak bekymrar mig dock - ska jag ta bort solfilmen på de bakre rutorna!? Jag tycker att det inte ser riktigt "rent" ut i nuläget, det blir ingen bra helhet... Hade helst av allt velat ha film runt hela bilen, men det är inte särskilt uppskattad vid bilprovningen... Alltså; ska jag ta bort solfilmen elr behålla den!? Givetvis är det hela mkt subjektivt men skulle vara kul att veta hur ni tycker jag ska göra -behålla elr ta bort!? Angenäma problem =) Supernöjd hittills!!! |
|
|
Behåll solfilmen. Trevligt med ett Eisenmann system också. Mvh Henrik |
|
|
tvesovla: Jag tror jag såg dig i zätan idag runt 13 bläcket.. var på väg till balträningen, mötte dig vid ett rödljus innan kaserngatan.. Den såg heelt OK ut du! ;) M Power!!! The one and only power! |
|
|
Matthew z3M; Jasså, la du märkte till att jag fortfarande kör utan skyltar -f..n, kan inte hålla mig... Vi får ta och snurra ngn dag! |
|
|
Haha ! nae det tänkte jag inte på du.. det är ju inte det första man tittar på om han kör lagligt... ;) Hann inte se så mycket mer än att det var en zäta och coupé med en extra läpp där fram.. Var ju tvungen att hålla reda på min egen kärra med.. :P M Power!!! The one and only power! |
|
|
mm det får vi absolut göra nån gång när dina skyltar är i ordning.. ;) Sugen på att se va din går för! :) M Power!!! The one and only power! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.