|
|
|
|---|---|
| har bytt från mk3 till mk4 (dvd)me nu funkar det inte de kommer på skärmen "Correct dest. Guidance not possible" Varför? | |
|
Hej ! Det är ett är ett ganska vanligt fel på både MK3 & 4 och om du söker på det så lär du ha att läsa ett tag ;-) Själv har jag samma problem när jag startar i mitt område men meddelandet försvinner efter ett par hundra meter när jag kommit ut på den lite större vägen. Iblande kan det hjälpa om man använder en nyare skiva men mitt område har dom inte fixat på 2007-01.. Mvh Jimmy |
|
| Ok,jag hörde att man ska koppla ett extra anten på dvd-läsaren,det finns på backsidan av dvd-läsaren kopling,så jag tänkte köpa anten och prova. | |
|
Hej, Vid uppgradering från MK1,MK2 - MK3, MK4 så måste antennen flyttas från den separata GPS mottagaren till MK3 / MK4 enheten. Eventuellt behövs ett par andra kablar klippas också beroende på årsmodell. /Andy |
|
|
Beolink: Jo, det stämmer ju att det är skillnad mellan MK2 och 3 men det ska väl inte var någon skillnad att byta från Mk3 till 4 som MoMo_528 har gjort? Mvh Jimmy |
|
|
Jag hade mk2,men nu har jag fixat. Tack för all hjälp....Mvh MoMo_528 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.