|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger, så är jag på jakt efter bilder på M-stripade BMWs. Allt ifrån 1,3,5,6,7-serier etc etc... Snälla, hjälp mig nu! | |
|
Det enda som felar är M-motorn, M-fälgar och M instegslister. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Snygg bil - men det jag menade var vita bilar med de klassiska röda och blå stripningen på olika sätt. Kanske skulle varit lite tydligare på det! |
|
|
Aha, ja det borde du nog skrivit eller så var jag ovanligt trött i natt. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Har säkert sett din bil i stan. Stan e ju inte så stor och det är inte så många E36or kvar som inte blivit sönderstylade tyvärr... |
|
|
Bidrar med en bild på firmans verkstadsbil (E90 318i -06): Länk /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Hej! Har ett par bilder på en riktigt tuff 1502:a, årsmodell 74/75 med M-stripning om det är intressant... Skicka ett Powerpostmeddelande till mig med din epostadress så kan jag skicka dem om du vill... Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight... |
|
|
Någons mycket lyckade PS-stripningen av en vit E87a: Länk E30 M3: Länk E36 M3 CSL Lightweight: Länk Länk E46 M3 CSL stripad i efterhand: Länk E9 CSL Batmobil: Länk E12 M535i: Länk E26 M1 i racingkläder: Länk E24 M635i: Länk ...finns mycket mer :) Min gamla pärla: Länk |
|
|
Stort tack. Var hittade du alla dessa? Har du fler? Posta dem gärna! |
|
|
Masten: Såg idag "verkstadsbilen" på gården hos Lunds Bil i Varberg, när jag var & hämtade ut en beställd reservdel. Såg riktigt rejsig & tuff ut med den dekoren, fast fälgarna var inget vidare. Vad det dekal-dekor eller målad dekor stripe? Just real V8 Power, nothing more! /Roger W |
|
|
b97_knl: Kul att du länkade E87 som jag Photshoppat, den håller fortfarande. |
|
|
Grandy: så det var din... gillar den skarpt. mikaelmansson: jag har fler, mycket fler;) E30 M3: Länk E9 CSL: Länk E26 M1: Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
Har ni sett att det står Ronnie Peterson på framskärmen till denna? Länk Hyllning till Ronnie Pettersson eller? Det är snyggt med vita M stripade BMWs hursomhelst. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
The roughrider: Det är stripning med plastfilm, gjort av en firma här i stan. Mötte dig i din 540 en morgon för några veckor sedan, den lät riktigt gôtt! :) /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.