|
|
|
|---|---|
|
Har fått lite funderingar på att ev. sälja min kärra och tänkte kolla vad man skulle kunna få ut vid försäljning i dagsläget. 540i M-paket. Manuell 6vxl. År 2000, faceliftad. Svart II Nyskattad, 5 servicepluppar kvar, Besiktigad i februari. Nya 18" däck av märket Good Year, bra 17" vinterdäck. Bilen är mycket fräsch och allt fungerar 100%. Fullstämplad bok, servicekvitton och all övrig dokumentation man vill ha. 4st nycklar. Bilen har det mesta i utrustning: Navi Professional med DSP och CD-växlare multiratt Dubbelglas Individualtoning taklucka ACC Servotronic och multiratt Avtagbart drag solgardiner M-paket etc etc. Bilen har allt man vill ha och allt är i sin ordning med papper och allt. Vad värderar ni bilen till vid ev försäljning? Jag har inte bråttom att sälja, men jag skulle gärna inte vilja bli sittandes i evigheter heller... Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk | |
|
Hur långt har den gått ?? 12-13.000 mil? BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
12400mil. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Hur långt har den rullat? Behöver jag ta på mig provokatörshjälmen om jag föreslår ett slutpriset landar mellan 140-150kkr om rätt köpare dyker upp?? :-) Vad säger ni andra i panelen? 523iM -00 har väl legat på mellan 110-140kkr i utgångspris och denna borde rimligen vara lite dyrare med tanke på bestyckning och utrustning. |
|
|
540 verkar inte så lättsåld att döma av att annonserna står kvar länge och ofta återkommer på blocket. Testa på Kristoffer_L:s nivå och se om det går. Känns långsökt, men pröva går ju alltid! Lycka till med försäljningen! |
|
| Någon rost i vanliga delar av bilen? Jag antar 125-135kkr som rimligt. Lycka till och om du får mer, var gladare:) mvh asken | |
|
Jo, att 540in inte är helt lättsåld är jag medveten om. Dock så är ju denna lite speciell. Det är därför jag frågar om en värdering. Ja, dessvärre har bakluckan rost, jag åtgärdar det inte ytan byter hela luckan när det börjar se illa ut. Det känns enklare och billigare. =) Det skulle kännas bra för mig om jag skulle få 150kkr vid försäljning. För 125 så skulle jag vilja ha ett rep att hänga mig i också. =) Är det orimligt att sätta ett annonspris till 158kkr med tanke på utrustning och att den är manuell? Man slipper M5:ans ägandekostnader och ligger inte långt efter i bilköerna. =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
| Jag tror runt 130kkr. Bilen är speciell men börjar bli gammal. | |
|
För er som undrar så såldes bilen för 3 veckor sedan. Bilen såldes för 150kkr. Den låg ute två veckor på blockert och det var helt okej intresse... Så gratis till Kristoffer som låg närmast verkligheten =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
| Grattis! En bra deal för dig! | |
| Kanonpris - grattis! | |
|
Superbra pris för dig! Grattis! |
|
|
Herr Gaspedal: Jag fick precis 151 för en likadan (13900 mil), vann jag då? =) Det verkar finnas stort intresse på dessa bilar, bland annat var det en man som ringde från Finland och ville köpa den. Mvh Carl |
|
|
Ja du vann =) Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.