|
|
|
|---|---|
|
ja nu har jag precis tagit ut bilen och de är en sån otroligt skön känsla! Besiktigade för ca 2h sen vilket gick bra förutom P-bromsen på höger sida va ur funktion samt felinställd strålkastare. Strålkastaren va för mkt felinställd för att åtgärdas på plats. (jag fick chansen) Däremot hade de inget att säga om kolfiberinsuget, utan gav bara beröm för hur rent och snyggt allt va. Är så glad just nu!! Känns så skönt att ha en bil som är helt laglig men ändå är nästintill precis som jag vill ha den! Nej jag skryter inte om min bil! Den är varken snyggast, snabbast eller bäst men jag är så otroligt nöjd vilket känns skönt! | |
|
Hehe, då var vi med om nått likande idag. Då jag haft min bil stående ett tag nu efter köpet. Och tyckte att jag skulle passa på att besikta om den nu när det var bra väder, och j*vlar vilket lende man hade på läpparna när man tog den lilla turen på ca 3 mil =). Mvh |
|
| Härligt det!! Men nu vill jag veta om du är nöjd med kolfiberinsuget? | |
|
Ja härligt va ordet:) ! Ja jag är helnöjd! Ljudet är underbart. Effektskilladen är lite svår att svara på eftersom jag inte kört bilen på så länge nu, men lite skiljer det nog allt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.