|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Är lite smått på jakt efter nya skivor och belägg till min 330ci. Är väldigt lost vad gäller bromsar. Bromsarna skall se bra ut (har CSL 19" så skivorna syns bra) och tycker då att borrade är snyggast. Självklart skall dem bita bra också, men skall köra på gata så det behöver inte vara några ban grejjer men alltid kul om det fungerar hyffsat när man kör lite inspirerat. Frågan är ju följande, vilka skivor har ni att rekommendera och vart kan man köpa dessa? Skall ju även ha nya belägg, några att rekommendera? Tack på förhand! Mvh. Jimmy | |
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
tack men jag vill ha rekommendationer eller tips. Där är det bara en diskussion angånde slisade eller borrade, vilket som är bäst. mvh. Jimmy |
|
|
Dessa är snygga Länk |
|
|
skulle vända mig till pean Sweden och fråga de är väldigt kunniga. drifters do it sideways... |
|
|
Hej Jimmye!! Följde erat köp av csl fälgarna. Hur sitter dom? kör du 265/30-19 bak? Skrapar det?? Har en sedan men funderar på att köpa 18" csl och montera 265/35-18. Tror du det funkar?? Har tyvärr inget tips ang. bromsskivorna men jag var tvungen att fråga ang. fälgarna. Du har väl inte valsat skärmarna? |
|
| www.waarwest.se säljer skivor till 330i,vet inte om dom har borrade skivor men dom säljer textarbelägg och dom är kanon. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.