AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.035

Reklam i inläggen?

Sida 2 av 5
Som Tommie skriver så gör vi en kort utvärdering av hur IntelliTXT fungerar. Om det visar sig att 90% av alla användare tycker att det är väldigt störande, kommer vi förstås att ta bort systemet per omgående!

Kommentera gärna hur ni tycker att det fungerar!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Det som gör Autopower så bra är att det inte innehåller en massa reklam och bilder. TA BORT SKRÄPET OMEDELBART!

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Jag tycker att inläggen skall vara helt fria från reklam. Alternativt att en Pro-användare slipper reklamen.

Även om intelliTXT-understrykningarna är begränsade till två stycken så stör det inläggen.

Sp
210
Sparc
330e -22
Jag röstar emot denna typ av aktiv reklam.. om jag nu har nån talan.

Den reklam som finns längst upp och på sidan stör inte så mycket dock.

För egen del blockerar all reklam på datorn, dock inte
på autopower.se eftersom den inte varit irreterande... än. :P
Det handlar ju givetvis om ekonomi, jag har sett det på flera andra forum och tycker själv att de är lite enerverande.
Hela idén med autopower är ju att de är ett stilrent och "no fuss" forum, detta förstör en del av det tycker jag personligen.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Lite tråkigt med ännu mer reklam. Tycker det gör texten plottrig.

Med tanke på forumets otroligt begränsade funktionalitet avseende inläggsredigering och borttag så måste jag säga att krutet läggs på fel saker.

Får tyvärr tacka för mig om det ska fortsätta i denna riktningen.

/Johan Tryggvesson

-Die Entwicklung stoppte bei 30-
BMWSC #338
Autopower:

Min röst Nej

Funktioner är säkert bra men är grymt irreterade och skapar bara oreda texten(inlägget)

Som andra redan har skrivet så finns det på andra forum som jag besöker men på ett annat sätt.

Kalle: Feed back får du inom kort via tel:)
__
260
__MiCkE__
750iA -89
så allvarligt är det väl egentligen inte.. det enda som kan störa är att när jag läser längre inlägg ibland brukar jag följa med och markera med musen. då kan man råka slinta och trycka på en länk ;)

i övrigt så tycker jag inte 2 st länkar per sida är så extremt allvarligt ..

MVH
Micke
Jag hoppas innerligt att AP Crew väljer att skrota det här. I min mening extremt störande!
__
260
__MiCkE__
750iA -89
dock måste jag tillägga att det mesta som länkas till är fullständigt onitressant för en BMW ägare och hör inte på något sätt hemma på ett BMW-forum..

MVH
Micke
Visa användare
1.716
635 CSi
325i T -89
525i Executive -96
635 CSi -86
B7 Turbo Coupé -86
BMWCS#5430
AlpinaCS#033
Jag upptäckte de understrukna orden idag och tycker att de stör. Om det är ekonomin som spökar så tycker det är bättre att höja medlemsavgiften ett snäpp (ok, jag har inte betalat något ännu, men sedan jag upptäckte betalnummret tänker jag ringa in en peng, det är fett värt att stödja ER).

Autopower ska vara fritt från skräp.

mvh Fredrik
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Jag tycker det är otroligt störande med all reklam i texten. Jag förstår att man vill ha reklam på siten men ha den för guds skull på sidan.

Snälla ta bort IntelliTXT!
Tja eftersom ni ville veta så är det klart att det vore trevligare att slippa reklamen. Den kanske inte heller fyller någon ekonomisk funktion iom att alla länkar jag hittills markerat är relaterade till annat än BMW och då har jag svårt att tänka mig att någon väljer att följa länken och då lär väl inga pengar överföras till AP.

Mvh
Mikael
Bort med det!!!
:-)

/Magnus

Min E24: Länk
St
287
Stålmannen
323Ci e46 -99
A4 2.0 TFSI -07
Även jag håller med om att det ska bort då det är helt ointressant reklam för oss BMW-ägare.

Men om det går att filtrera så att bara BMW relaterad reklam dyker upp så är det ju en helt annan sak.

Mvh
//Peter
Fetbort!

///Micke
Min cabrio Länk
Instämmer , bort med det då det ÄR störande !!

Billy aka Fantômas
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Efter som jag inte ser det själv så stör det inte. Skulle jag dock se skiten så skulle jag inte tycka om det.

Jag röstar NEJ med andra ord.

///Jesper
"Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad."
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
När jag för muspekaren över texten så blir det mest Nissan Reklam :(
Fast bara på min Mac och inte på min jobbdator med WinNT

M V H
Stephan

Min bil: Länk
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Tycker som många andra i första skedet att det inte tillför tillräckligt mycket. Men jag är gärna den som provar ett tag och återkommer med synpunkter längre fram.

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.