|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det börjar suga i bilbytartarmen och jag har hittat vad det verkar en fin 540. Vad värderar man en sv-såld, spartanskt utrustad 540iA -00, 9000 mil till. Skinn, automat, avtagbar krok och grönmetallic är väl de enda tillvalen. Inga elstolar, backsensor, navi eller annat lull-lull alltså. Jag har kollat vad bilpriser säger men jag tycker att de ligger ganska högt. Tacksam för värderingshjälp här. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
max 120tkr. ///MVH Hasso Länk |
| Tackar för svar. Risken med att köpa en dylik vagn bör väl bara att den är snålt utrustad och därmed svår att bli av med. Många 540-köpare kan väl vara ganska kräsna vad gäller utrustning och därmed ratar en snikutrustad oavsett pris, skick och mil. Fler synpunkter mottages tacksamt. | |
|
Låga mil och nästa modefärg om några år, efter vitt i år är gröna nyanser gör den väl inte helt fel. Helt klart utrustning är hjälpande men en riktig kännarvagn finns det inte så många av så det låter inte fel. 120-125kkr skulle jag säga. Ger du emr är det sentimentalt och vem är inte det när det gäller just den DÄR vackra plåtlådan på 4 hjul som man alltid saknat:) Mvh Asken A true man listen twice as much as he speaks. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.