|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kolla på BRL och de hade en sådan ipod som det står i rubriken...passar den rakt på på bmw.s original stereo buisness? Samt var kan jag finna en lågnivå anslutning?! Finns ingen original? Sökt runt lite men det är fortfarande lite suddigt! Tacksam för svar! | |
| Om du nu har en e39 borde du ju kolla på icelink istället som BRL också säljer | |
|
Instämmer med ovanstående. Det blir en mycket snyggare installation och du kan styra ipoden med orginalknapparna i ratten samt på radion. /Andy |
|
|
Har sökt lite på forumet efter iceLink och i en del inlägg läser man om de mest lustiga elektriska fenomen som uppstått. Är detta något som kvarstår, eller har man uppdaterat mjuk-/hårdvara... I övrigt verkar ju iceLink vara en perfekt kompis till min iPod mini :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Angående lustiga elfenomen. Min icelink fick spel när jag råkade göra en felaktig inmatning. Tryckte på fel knapp när jag skulle bekräfta ett val. Efter det blev den helt låst. Kunde inte styra några funktioner. Den fick även stereon att låsa sig, den visade helt irrelevant info mm. Men det var inga problem att skicka in den till dension och få en ny. Men ledsamt att den skulle vara så känslig för ett felaktigt knapptryck. | |
|
Min ice>Link har fungerat klockrent i över 2 år. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Hej, Har misshandlat mina icelink (har en i varje bil) på alla tänkbara sätt och de har aldrig uppvisat fel. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.