|
|
|
|---|---|
|
Brorsan funderar på att köpa 3-serie i 40000 kr klassen, och har fastnat för den här: Länk Jag tycker spontant att den känns lite för dyr, vad tycker ni? Är det något speciellt man skall kolla efter på dessa modeller? Mvh. Davvan | |
| överpris tycker jag.tror inte på mil talet heller för en -93,tror på det dubbla.nej säger jag i alla fall... | |
|
Då är vi två som tror det =) Fler som har en åsikt? |
|
|
För lite info i annonsen tycker jag... 42'?...Hmm...Just motorstarkare 3-seriebilar har av någon anledning legat högt i kurs..alltid. Trots sämre kvalitet(eller sämre inredningar iaf) än i motsvarande 5-seriebilar,men körglädjen i dessa drar alltid till sig kunder,rolig bil... Jag tror han släpper den för 38' :) Angående miltalet så kan man ju inte säga "varken bu eller bä" förrän man kollat upp detta via f.d. ägare osv.. Men visst,låga mil på en -93:a, vilket kan ha en naturlig förklaring som sagt. Mvh Janne. |
|
|
Jepp, då har jag väl fått ut så mycket info man kan få med bara anonnsen som grund, skall säga åt bror min att gå in på forumet och läsa vad ni skrivit. Tack för svaren! Vi får väl se om det blir något... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.