|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som köpt den bilen som var till salu nyligen?Drömskick,superfräsch och snygg bil.Synd bara att den hade en kreditskuld som följer eventuell köpare i graven. Länk | |
|
Hur "trevlig" skuld var det då ? Funktion före styling! |
|
|
Fråga: Hur kan en restskuld följa med nästa ägare ? Är skulden den inte skriven på ägaren som tog lånet, om det nu är en bankskuld? |
|
| Inte om bilen är lämnad som säkerhet för lånet, då följer skulden fordonet. | |
|
Min vän som bor i Malmö köpte den, men jag vet inte riktigt hur det gick med krediten, tror att han inte har betalt bilen än så jag får kanske varna honom inna han betalar summan. Väldigt fin bil annars. Blev själ sugen direkt. //Alpina// |
|
| Mkt fin bil.Det var nästan så jag var sugen på att ta den trots lånet... | |
|
Hehe, jag såg oxå att det var något skumt med bilen(tänker då på kreditskulden) tog ut ett fax, har ingen aning om vad det betydde så jag orkade inte bry mig mer i det. Såg även bilen under Diverse-filarkiver-filmer här på bmwpower. Där den bilen gör en redig burnout vända :) Den bilen har nog fått känna färg :) Men men... //A\\ |
|
|
Jag kan säga att den var perfekt maskinellt då jag provade den för ett tag sedan,men ägaren försökte: 1. Blåsa mig på pengar. 2. Visste inte att skulden följde med bilen. En ren gissning är 1. då han inte var intresserad av den affär vi gjort upp då jag bad honom lösa lånet och bilen sedan dök upp på annons.Tror att någon kommer att bli dels lycklig ägare till en fin bil och dels olycklig ägare till en fin skuld som enligt ägaren var på 50000kr,men jag kan tänka mig att det var mer. Länk |
|
Bmwdrivernr1 |
Vart hittar man annonsen på den bil ni snackar om??? |
| Borttagen då bilen tydligen är såld. | |
|
Ägaren som du var i kontakt med Bäckis, är det så att han har tagit lån för att köpa den där bilen och tagit bilen som pant? Har du planer på att införskaffa den M3'an? //A |
|
|
Ägaren hade tagit en bilkredit på någon firma som hette typ Tullinge bil och släp eller något liknande. Jag hade planer på att införskaffa den genom en bytesaffär som vi hade gjort upp,men när jag upptäckte den fina skulden så var inte säljaren intresserad av att göra affär längre.Bilen är som du säkert läst i den här tråden såld,så jag förstår inte din fråga. Länk |
|
|
Det skulle stå "hade" :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.