|
|
|
|---|---|
|
Ja, så var dom äntligen på plats. Jag är mkt nöjd. Dessutom glad att jag valde 19 framför 18 tum. Länk | |
|
Rätt länk: Länk |
|
|
Grymt snyggt! Är själv sugen på de där fälgarna. Länk Vad fick du ge för fälgarna + däck? Har bilen blivit spårig? Johan i Lund Sechs macht Spass. Coupén: Länk |
|
|
Hej Travel-In-Style, Tack! Nej bilen blev inte speciellt spårig eller stötig. Visst märker jag viss skillnad mot original 17" men inget som stör. Jag betalade drygt 13k med däck monterat och balanserat på gummihuset.se //Peppe |
|
|
Snyggt! Äkta ACS? Har för mig att de heter "Typ 3" el liknande... Jag hade själv "Typ 2", om jag minns rätt...se länken nedan för min fd bil med mina fd fälgar... ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Hej Ufo, Inte äkta ACS. Men hyffsade replikor, eller hur? :) ACS 19" hade lätt kostat 35000...huvva.. |
|
| snygga men ser dem inte lite plastiga ut.. på gummihusets hemsida ser det mer ut som alu look | |
| bmw_jerry, dom ser inte plastiga ut. Kanske fotot... | |
|
Ufo, fälgarna på din gamla är också Type III fast ej split som dessa. /Thomas |
|
|
snygga... drifters do it sideways... |
|
|
play_nice: aha...mindes lite fel alltså... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Snygga fälgar! Bra val att föredra 19" före 18" på en e46, klart snyggare. | |
| Har oxå såna 19 tummare! 328:an blev så sjukt mycke fetare! Ska tvätta bilen snart o lägga upp nya bilder...fast skärmskrap får man väl leva med när de är så snyggt=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.