|
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
Kan vara kul att få lite kommentarer om min med :) Vad som är på g är massa kolfiber..kompressor...mm. Länk |
| snygg brud :P skämt o sido så tycker jag att den är väldigt snygg.. phoenix yellow är nog den finaste färgen till e46 :D | |
| Såg riktigt nice ut =) | |
|
Fin bil, de där fälgarna har jag också spanat på till nästa bilen...hmm...kanske börjar bli för vanliga då, mao :) Är det din tjej, eller en "kompis"? |
|
|
Läcker färg. Det tycks som om BMW erbjuder en del lite udda och fina lacker som tex denna och Imolarött. Överhuvudtaget en stilig bil. Dessutom skojigt med någon som satsar på lite icke PC-bilder (syftar på gulklädda Sofieinslaget). Själv finge jag nöja mig med att sätta fjordgå rosetter på vovvarna. :) Mvh Mikael |
|
| det är hans Flickvän. kan Tillägga att bilen är MYCKET snyggare i verklighet än på bild. | |
|
grattis till båda tingen på bilderna..:) riktigt snyggt.. drifters do it sideways... |
|
Lars Jakobsson |
Tackar :) |
|
Var det en tanke bakom att tjejens klänning matchade lacken på bilen och de svarta stövlarna matchar de svarta fälgarna? Snygg bil förresten. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Ser grymt bra ut Länk |
|
Lars Jakobsson |
Fredrik>>Japp, stämmer :) schaat>>Danke :P |
|
Sjukt snygg. Har som favorit :) - BMW-träff i Malmö 6 Juni Länk |
|
Lars Jakobsson |
Tackar :) |
|
Hatade den färgen innan, men blir snyggare och snyggare med tiden, he he. _____Vraum!_____ |
|
Lars Jakobsson |
Uppdaterad med ny kolfiber front! |
| Skit hett ;) men Imola röd smeker allt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.