|
|
|
|---|---|
|
jag kan ej rekomendera insplanet då de bara ringer runt till en del företag. jag ringde till trygghansa och fick ett bättre erbjudande 7000kr billigare än av insplanet hade kommit fram till. plus att de nu ringer runt och vill sälja inkomstförsäkring. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Insplanet har tydligen bara småbolagen att referera till de stora bolagen kan dom inte offerera för. Gjorde samma noteringen när jag letade runt, tämligen värdelös service. ///MVH Hasso Länk |
| Ring runt själv. | |
| Nja säger jag då - har alltid varit skeptiskt till Insplanet förr, men de lyckades faktiskt fixa en försäkring till min förra bil billigare än jag kunde hitta sas...de har ju rabatter hos olika bolag, om jag förstått det rätt. (Mitt hamnade därför hos Tennant). Ring runt själv först, sedan kostar ju inget att låta Insplanet kolla, eller hur? | |
|
Jag ringde runt och kontaktade insplanet som dock inte kunde ge ett bätre bud än Vesta (som var ungefär hälften så dyra som IF). Nåväl, kan bara rekomendera att jämföra, men ett tips är att kolla in just Vesta (www.vesta.se) som samarbetar med Nordea. |
|
|
Har försökt många gånger via Insplanet på en mängd olika bilar men ALLTID hittat bättre alternativ själv För det mesta brukar IF eller deras sakbolag Volvia, SAAB Försäkring bli bäst Ibland har Auro försäkring blivit bäst Insplanet har ibland föreslagit helt hejdlösa priser mer än dubbelt så höga som jag själv hittat |
|
| rekomenderar starkt vesta... | |
|
insplanet ringer till 4 företag. 4 st företag som man aldrig har hört talas om och som de dessutom tjänar mycket pengar på om man tecknar försäkring. Det bästa är att ringa runt själv ... Mvh; Christofer |
|
| plus att insplanet seda ringero ch försöker sälja nadra saker till en. | |
| Ring själv det gjorde jag och det skiljde 5000 kr. | |
| litar inte ett enda dugg på sånt skit bullshit... | |
|
Vesta verkar vara oerhört konkurranskraftiga. De måste plocka massvis med marknadsandelar i Sverige just nu. Får nästa intrycket av att ALLTID Vesta är billigast med BMW? Eller? |
|
| Aktsam har varit alltid billigast för mig.Ej större motor än 320 på 3-serien och inte störr än 525 på E39. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.