|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa nya fälgar till e36an.. Hade tänkt mig 18" Några förslag på fälgar som sitter snyggt? gärna bilder så man ser hur de ser ut.. :) samt om de passar rätt på eller om man måste ha spacers eller om fälgen når utanför hjulhuset.. | |
|
Kolla däcken längst ned på sidan Länk. Vet ej vad frakten skulle bli men 12.000:- för 18" däck med fälg original ger dig ju lite "glapp" för frakten. Max 500 skulle jag tro som pallgods. /Touchdown |
|
|
Vad tycker ni om dom här? Länk 18 TUM, 8x18", 5x120, ET35 Runway Enduro 225/40/18 9.900:- Eller Länk 18 TUM, 8x18", 5x120, ET35 Kumho 225/40/18 10.900:- |
|
|
Jag personligen tycker att 17" är grymt snyggt till E36. Kolla M68 fälgen (monteras på E46 M-pkt). Ska precis sälja mina. Kan testmontera i kväll på en E36 320-93 så kan jag återkomma med svar på om de passar. Tror inte det är några problem fram, men bakdäcket är 245/40-17 med et 50 vilket kanske är för brett. Är inte så säker dock......återkommer om någon timme M.V.H |
|
|
dom passar. m68 dvs. haft själv på en e36:a |
|
|
okej, skulle vara najs med bilder :) vad tycker ni om de fälgarna som jag postade? vad ska det vara för ET? |
|
|
Passar dom här på e36an? Länk vad är det för ET? Vad ska man ha för ET på e36? |
|
| Vad har du för ET på de fälgar du har på nu, och vad är det för dimensioner på dina monterade däck? Fälgarna i annonsen är kopior bara så du vet. Du kan få mina M68 som är orginal och inte i närheten likna slitna som de i annonsen. pris 6000:- (bakdäcken slitna). Dom är 17" med ET 41 fram och ET 50 bak. Däck: 225/45-17 fram och 245/40-17 bak. Dessa ser jävligt bra ut på E36:an. Har dock tvivel ang. bakdäcken men får jag bara lite info av dig ang. dina orginal sulor så kan jag nog hjälpa till. Tror ET på blocketfälgarna är 40. | |
|
Jag har original 15" 205 tror jag det är. mer än så vet jag inte i just nu.. fälgarna är såna där original som sitter på nästan alla.. skicka gärna bilder på dina :) |
|
|
Har du mailadress?? Två öron och en mun??? |
|
|
tjena. dom fälgar du länkade till passar på e36, tror inte det ska vara några problem med ET, jag har 18" med et38 med 225\35 däck och det funkar, om jag får tippsa dig så skulle jag säga en uppsättning Koya Magic, dom är tvär snygga |
|
|
Nexon, ett par av fälgarna du frågar om sitter på min bil. Kika här så kan du avgöra om det är snygg eller ej. Länk |
|
|
Denilson: matte_nilsson88@hotmail.com kenzoo: har du länk till ngn sida där de säljs? Tretrettio: Tackar.. |
|
|
nexone: kolla mailen. Har skickat en bild. Tyvärr den enda jag har just nu. Men fälgarna syns... M.V.H |
|
| tack denilson men jag är ute efter några andra tror jag. :) | |
|
INSPIRATION ;) Länk Länk Länk // MVH Jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.