|
|
|
|---|---|
|
Vi funderar på att fixa en E:32 träff i sommar i samband med något evenemang eventuellt STCC. Är det av intresse? Diskussion också på Länk Nightshift | |
| Det ville være kult. Hvor vil det bli, langt fra Norge? | |
|
Gå in på www.stcc.se där hittar du dom orter som stcc körs på. För min del tycker jag antingen 11-12maj premiären på Mantorp Park är intressantast eller om det är för tidigt så 14-15sept finalen på Mantorp Park Men andra förslag välkomnas kanske något helt annat evenemang? Nightshift |
|
|
Vilken STCC helg som helst passar mej, jag kommer vara på alla. Vet iofs inte vilka tävligar jag kommer att ha min egen bil. Felix Icq#133904233 |
|
|
Jag kommer vara på Gelleråsen 4 juni. Brukar alltid åka dit. Det har lyckats vara kanonväder de senaste åren, så jag hoppas på ännu en kanonhelg! // CliFF [ Länk ] < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
Gelleråsen låter bra tycker jag. Felix Icq#133904233 |
|
|
Så ska vi spika Gelleråsen 4juni? Nightshift |
|
|
Jag tycker att det borde vara några till som visar intresse. Felix |
|
|
En liten sak bara innan vi spikar något. Jag tror att det kan stå fel datum på STCC sajten. 3-4 juni är en måndag/tisdag, mitt i veckan brukard det sällan vara tävlingar kan jag säga. Däremot så har jag antecknat att det är race på Kalskoga 8-9 juni.???? Detta måste kollas upp. Felix |
|
|
jag kommer, ska vi märka våra bilar på nått sätt? finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
Tja jag menar att vi spikar ett datum som man kan gå ut med. Tror det är lättare att få med folk om dom har ett datum att gå efter. Ett BMWpower märke på bilen borde ju vara en bra märkning. Nightshift |
|
|
Jo ett spikat datum drar antagligen mer folk!! Skriv upp mig om jag inte jobbar !! hehe |
|
|
stcc är ju segare än nått annat...kinekulle?..emmaboda?.. /Swe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.