|
|
|
|---|---|
|
Nu har bagageluckan gått i baklås eller nåt annat fel. Jag kan bara öppna bagaget med nyckel inte med fjärren. Kan inte öppna med vanliga trycksensorn heller utan bara med nyckel... några tips? Fjärren fungera annars kanon! E46-01 | |
| tja har samma problem på min 330 cab, får upp bagageluckan med nyckeln och fjären men inte med vanliga trycksensorn nån som vet nåt?? tack på förhand | |
|
Hej! hade samma problem på min förra E46, Det var en kabel som gått av. Följ ´kabeln från "knappen" och neråt. Kom inte riktigt ihåg men tror att min kabel hade gått av på nere vid gångjärnet. Tog inte särskilt lång tid att fixa. Mvh Henrik |
|
|
Hej Håller med förra talaren, felet ligger med all säkerhet i kabelbrott mellanlucka --> kaross. Hade samma problem själv i vintras. Blod räddar liv Bli Blodgivare Nu |
|
| Har haft samma problem..fick byta hela handtaget då det var fullt med grön gegga där inne., syntes tydligt om jag tog bort glaset till skyltbelysningen och kikade in. | |
| Rosso och mirza har ju olika fel. I Rossos fall tror jag på kabelbrott lucka/kaross. I mirzas fall tror jag på microbrytaren i handtaget. | |
|
Förra veckan låste jag handskfacket på min E46 cab 2004, därefter kunde jag inte öppna bakluckan med tryckknappen (på bakluckan). Däremot fungerade det med fjärrkontrollen samt med nyckel i låset. Allting fungerade som vanligt när jag hade låst upp handskfacket igen. Min cab: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.