|
|
|
|---|---|
| Nu börjar det bli dags att köpa kondensor o torkfilter till min 525 e34. Har kollat på Avantia, men undar om någon har tips på någon som har billigare delar här i Sverige alt. Tyskland | |
| Kolla på e-bay i tyskland, finns kondensor från ca 1000 kr och uppåt. | |
| har kollat där, men vad jag fattar så vill de flesta inte skicka till sverige. | |
| Länk | |
|
Kolla på avantia.se Mvh Jonas |
|
|
Jo, det var ju avantia jag kollat på och letar efter andra alternativ. "limpur" bra tips! |
|
|
Länk Länk Länk Finns fler... |
|
|
Det är ju i så fall 1 av dessa som är intressant. Kondensorn måste vara ny, ganska idiotiskt att montera beg kondensor då det oftast är dom som är trasiga. |
|
|
Länk Sök på "kondensator e34" så hittar du MASSOR av firmor som har nya grejor, och som skickar till hela världen. |
|
|
Man bör vara lite försiktig när det gäller att beställa delar från e-bay,jag har beställt delar på e-bay betalat men ingena delar dök upp... Men oftast fungerar det bra fast man brukar få vänta ett par veckor på leveransen. |
|
|
Jag har precis motsatt erfarenhet. 20 inköp nu på ebay, både från USA och Tyskland, och hittills har det fungerat varje gång! 2 gånger av 20 har saker strulat en aning - första gången blev en elbashals flera månader sen från USA (fattar inte var den hade varit nånstans, för avsändardatum stämde). Andra gången försvann faktiskt en sak, men företaget skickade en ersättare utan kostnad. Tumregeln är: köp av utländska FÖRETAG, inte privatpersoner. |
|
| Sök på LAITIS i Umeå under 2000:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.