|
|
|
|---|---|
|
Har en 323ci -00 om ja står på från ett stopp, drar på så mkt det går, lägger i tvåan med fullt pådrag, då blinkar antispinn lampan till o stryper motorn, kan även hända vid idiot omkörningar (begränsad sträcka) när man svänger in ganska häftigt framför omkörd bil att den går i o stryper motorn, kan ju inte vara möjligt att d ska vara så känsligt? hade asc på en e36:a 328 -96 upplevde aldrig ngn överkänslighet på den, Någon som har liknande erfarenheter? mvh Pontus | |
|
det går antislad in .därför stryper motor också . alex |
|
|
jo det e ju det som e problemet, att den ev e för känslig e ju jobbigt när den gör det ju! |
|
|
Så ska de va kanske. Hur ser dina däck ut? Mönster? Samma slags däck? Lufttryck? Allt sånt spelar roll |
|
| som du beskriver, så är det helt normalt. | |
|
däcken, är näst intill nya=bra mönster, likadana däck fram o bak, lufttryck 3,2 f+bak tkr den e över känslig, finns ju inga tendenser till hjulspinn direkt, de e ju ingen racer maskin, men antar att det e som det ska tyvärr... |
|
|
Min 318is spinner lite smått när ja drar i tvåan fullt så de är nog fullt normalt. Har du kört med reservhjul bak den senaste tiden? |
|
|
Nope bara kört m mina 15" vinterdäck med samma fenomen som med mina 20" sommar däck! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.