AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.898

Vad heter dom har fälgarna?

BM
79
BMR
535i -92
Vad heter den här modellen av fälgar? Länk

Har fått förslag på Style 32 men tycker inte dom liknar dom till 100%

/ Markus
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Kan inte säga vad de heter men jag vet att det inte är Style 32. Liknar mer MIM juventus men inte heller de är 100% lika.

///BMW - Was sonst!
Jag tyckte i en tidigare tråd att de såg ut som style 32 men det rör sig snarare om en kopia och ingenting från BMWs originalsortiment.
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Styling 32 är det nog inte, den har 15 ekrar. Ekrarna är dessutom inte plana utan har radier på "utsidan".
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Finns utmärkta sidor med samtliga originalfälgar...Nu finns det inte bilder på precis alla men jag kan med säkerhet säga att fälgen som diskuteras inte är style 32 och med 99% säkerhet påstå att det inte är en BMW-originalfälg.

Länk
Länk

___
//Ulf
BM
79
BMR
535i -92
Tack för alla förslag.

Verkar inte vara någon orginal fälg om man letar på sidorna Programmer länkar till och Borbet fälgarna k1mzo länkar till har 13 ekrar mot 12 på mina fälgar.

Har kollat upp MIM Juventus fälgar men dom verkar ha ett stort täcklock över hjulbultarna. Annars väldigt lika. Om nu inte MIM fälgarna finns i flera varianter där en har är utan det stora täcklocket?

Var ut och kollade på mina fälgar för att se om dom hade något märke utstämplat någonstans. Hittade då denna Länk (ursäkta den dåliga kvaliten, mobilkamera). Är ett rund ring med två M inuti och vad som ser ut som ett i emellan M:en. Är detta ett MIM märke? Märket syns snett nere till vänster på första bilden jag postade också.

/ Markus
St
12
Streith
525i Touring -01
316i Touring -92
1602 -72
Det är nog mim juventus.

Hade lika på en E30 förut 12 ekrar fast med 4x100 bultmönster

/Patrick
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.