|
|
|
|---|---|
|
Fick en flipp i Lördags och åkte upp till Umea från Sthlm för att köpa en e36 coupe. 17000 mil på mätaren M paket från fabrik, den var sänkt , mörkblå lack ,sollucka. 320 motor med 150 hästar. Trodde det var 170 på dom. Hade lite små skavanker, trasiga gummilister till fönster, stenskott på framruta ,motorn till solluckan funkar ej , trasig fläkt. o dålig lack o dåliga lås. Men då ja ska lacka om bilen så kan ja fixa till resten ,ingen faradär. Låset var nått ja fick problem med. Drog upp me min kompis Merca amg 500, vilken skön biiiil. Ja då skulle vi käka i Övik å låste dörren, men glömde stänga till fönstret helt. Så ja skulle låsa upp bilen för att stänga fönstert Men de gick inte att öppna. Hur vi än försökte så gick de inte att öppna. Fanns ingen som kunde hjälpa, alla i Övik va fulla hockeyfantaster. Så vi fick trycka in solluckan manuellt o försöka öppna dören så. Det gick bra det efter 1 timme. Tyvärr blev solluckan repad men ja ska ju lacka om. Reservnyckenl låg inne i bilen !!!! Det ja blev imad av var soppa förbrukningen. Trotts att ha recat me amg:n i farter med 170-200 så drar ju bilen inget alls. 690 km hem var det odet o mätaren stog på 15 på tankmätaren O den är ju riktigt snabb den jäveln. Kan detta verkligen stämma??? | |
| dom är inte så törstiga som folk tror.vart häpen jag med,med kompisens 320-98årsm... | |
| Du , du skrev att motorn till sollucka funkar inte, jag en till salu, är du intresserad? | |
|
Tackar, men den är redan fixad. Men tack ska du ha iallfall |
|
| Kör du 170 med en 320 vill den ha soppa, mycket soppa! Har själv haft en 325a så jag vet =) | |
|
Jo klart det vet jag :-p Men att en 150 hästare var så snål men snabb iallfall, impaad av bmw, den klart mkt snabbare än min s60 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.