|
|
|
|---|---|
|
Kanske någon som fyller år... Länk Länk | |
|
Jo.. ;) Men den verkar inte vara så dum faktiskt. Det är ju inte dyrt om den är i det skick den verkar och det står ju att det är förhandlingsbart. 9600 mil är ju inte mycket heller.. Nog någon som kan göra en bra affär på en skön M3 cab. Om den är registrerad 11/97 skulle det ju kunna vara en 98 också. |
|
| kan vara sant,inte alls omöjligt... | |
| Har ni tittat på båda länkarna ? | |
|
Är det inte bara så enkelt att han tagit bilden från den tyska annonsen utan att skriva (som många skriver) ej min bil på bilden. |
|
| Njaa... Den svenska annonsen tror jag defenetivt är bluff. Lite väl billigt med en sv-såld m3 cab från 98 med under 10k mil för 115. | |
| inte min bil,fast likadan.jag hatar detta... | |
| Svart skinn på bilden och ljusgrå i annonsen... men vad jag vet så finns det bara en sv-såld m3 cab 98 och det är inte den där i alla fall | |
| Nä den får man ju hosta upp 100 till för om man vill handla:) Ugglans ligger ju oxå på blocket:) (din gamla va MNS-M3?) | |
| Stämmer bra =) Unik bil kan man i alla fall säga | |
| jaa jag var lite spekulant på den förra sommaren! Bara för att jag är ett sånt Uggla fan!! Men min sambo lyckades övertala mig att inte handla! lite för dyr oxå va..... | |
| Aha det var då Andreas (han som hade den efter mig) som sålde den, har för mig att den låg ute för samma som nu men då var det ett vettigt pris, nu e det en smula för dyr...tycker jag men smaken är ju delad | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.